Heeej meiden!
Weten jullie hoe je je huid lekker zacht krijgt? Ik gebruikte altijd babyolie, heerlijk maar ik mag het niet meer gebruiken omdat t moeilijk schoon te maken is in de badkamer
Weet iemand iets anders dan babyolie?
Let me know
Heeej meiden!
Weten jullie hoe je je huid lekker zacht krijgt? Ik gebruikte altijd babyolie, heerlijk maar ik mag het niet meer gebruiken omdat t moeilijk schoon te maken is in de badkamer
Weet iemand iets anders dan babyolie?
Let me know
Bodylotion van zwitzal ofzo?
Zwitsal?
Hoe komt de badkamer vies door babyolie? je smeert het toch op je huid niet in de badkamer?
Nivea soft!
hoe krijg je uberhaubt een gave huid?
bodylotion
Eh je huid goed verzorgen?
En vast nog wel meer dingen.
maar volgens mij heb ik daardoor wel een redelijk mooie huid.
@cicim, ik pak wel is teveel en als ik het op wil smeren drupt het van mn handen af op de vloer, en mn moeder is daarniet echt blij mee
Owhh ik snap hem! maar als je het gewoon voorzichtig doet… of een eigen standaard handdoek gebruikt waar je op staat als je het gebruikt is het toch al opgelost?
Ow jah thanx had k nog niet aan gedacht
Je moet het ook niet als een bezetene gaan schoonmaken en dingen erop kwakken. Je huid zelf het werk laten doen helpt ook.
ik scrub altijd en dan maskertje voor me gezicht en dan is me gezicht heel zacht haha en dan je helemaal scrubben en zwitsal (:
2 liter water drinken per dag & een goede nachtcreme opdoen. dat is mijn geheim haha. ;p
ik gebruik ook weleens baby olie, maar als je drupt is het inderdaad lastig van de vloer af te krijgen, zegt mijn moeder ook altijd ;p
maar voor je lichaam:
scrub van sabon en dan lekker insmeren met lotion ofzo (die scrub van sabon is zoooo goed)
Als je olie fijn vind: Bio-oil is ook heel goed voor je huid. Ik gebruik het tegen mijn acne litekentjes and na 3 weken is mijn huid al zoveel mooier en zachter.
Olie’s helpen meestal wel het beste, je kan ook een hydraterende crème proberen.
Ik ken het hoor, alles wordt helemaal glibberig van die babyolie.