Lekker weer!

Eindelijk 4 dagen vrij van school !
Geen huiswerk, alleen een beetje leren voor de laatste toetsweek!
Net 3 andere toetsweken achter de rug, nog 1 te gaan !
(ik zit in de 2e :flushed: )

Maar, wat moet ik nou gaan doen dit weekend?
Ik heb al geleerd, en herhaal dat elke dag een beetje tot aan de dag van de toets.

Ik kan niet zoveel vanwege tape om m’n enkel.
(trap van een paard gekregen half jaar geleden, 3 maanden bijna niets kunnen doen, nu niet mogen sporten & alleen hele kleine stukjes lopen)
Net zat ik wel even heerlijk in de zon, maar het vervelen begint nu al, terwijl ik nog 3 dagen vrij heb!

Heeft iemand ideeën om te gaan doen? :flushed:

Varen in een opblaasbootje, ijsje eten met vrienden?

Een boekje lezen? (:

slapen in de zon, zwemmen

Slapen!

muziek luisteren
zonnen
zwemmen
slapen
met vrienden afspreken
films kijken
lezen
naar het strand!

minkie je vergeeet VAREEEEEEEN
voor als je aan het water woont haha
of ga iets creatiefs doen schrijf een boek hermaak een kledingstuk ga sieraden maken maak iets van hout leer naaien en maak een leuk zomer rokje voor jezelf :grinning:

Lekker in de zon, beetje experimenteren met kleding, make-up en haar. Films kijken, programma’s terug kijken, je kamer een beetje opruimen (oké, dat is niet leuk, maar als het een bende is, kun je het beter nu doen, dan als je school hebt).

Waarom zegt iedereen trouwens zwemmen.
Ze heeft tape om haar enkel, dan mag je niet zwemmen, denk ik? Anders zou ik dat gaan doen. ;p

Zwemmen mag inderdaad niet, anders had ik dat wel willen doen.
Tape mag niet nat worden,anders had het ook nog is goed geweest voor m’n spieren.
Ik heb nu net een anorexiapootje vinden mensen :frowning_face:

Weten je vriendinnen niets om te doen?

waarom zeggen veel mensen slapen? dat is zonde van de tijd, en heel slecht voor jee huid!

Maar wel lekker.

@KellyvanderWilt echt he slapen is tijdverspilling! Zonde… Ga iets met vriendinnen doen of ga taart/cupcakejes bakken.

Slapen tijdverspilling? NOOIT! Slapen is zo chill, ik zou wel de hele dag willen slapen als ik kon.

Ik wil ook varen! Maar ik heb geen boot haha

Lekker in de zon gaan zitten.

Gister heb ik het aardig overleefd.

De hele dag gewoon buiten gezeten, af en toe op girlscene & even naar m’n paardjes geweest, met uiteraard krukken.

Ik mis het rijden met dit mooie weer toch wel. Normaal lekker een buitenritje maken, en je nu vervelen.

Ik denk dat ik vandaag een vriendin bel en dat we dan samen nog maar wat gaan doen. En anders gewoon liggen in de zon,muziek luisteren, knuffelen met m’n hondje, girlscene & msn.

Sorry, maar wtf?
Slapen is juist goed voor je huid. Hoe denk je dat je huid eruit komt te zien als je per nacht maar een paar uurtjes slaapt?

Er zijn, nu het bijna zomer is, al wel festivals en zomerfeesten enzovoorts. Daar moet je ook van houden, maar ik vind het echt heel leuk. Gisteren ben ik naar een gratis festival geweest met een vriendin en ondanks dat ik heel erg verbrand ben was het heel erg leuk.
En ik woon in een dorp, dus waarschijnlijk ga ik met een vriendin de zomerfeesten af x) Die zijn er nu ook al, maar dan moet je wel van ouwehoeren op slechte muziek houden. Of van trekkertrek of kleiduiven schieten x)