Lekker ruikende haarlak!

Hey meiden!

Ik zoek een lekker ruikende haarlak die niet al te duur is.

Welke haarlak hebben jullie? waar ruikt ie naar? en hoe duur is jouw haarlak & hoeveel ML heb je dan?

xoxo

Ik heb haarlak van Schwarzkopf Gliss Kur, zo’n gouden. Dat ruikt eigenlijk gewoon naar haarlak, alleen een beetje frisser. Hij kost ¤4,99 & is dan 250 ML.
x

Hmm ik zoek meer iets die echt totaal anders ruikt, ik had er een keer 1 die rook naar appel en die kon ik bij de Hairfactory kopen… heb alleen geen idee hoe duur die zijn, zal allicht niet goedkoop zijn denk ik:}

Ik had er eentje van John Frieda, speciaal voor bruin haar. Ik weet niet precies waar het naar ruikt, maar iig niet naar haarlak. Die bus had gewoon een beetje een standaard inhoud en kostte ¤10.

Als je er daar eentje had gekocht, waarom ga je daar dan niet weer kijken?

Ik heb zo’n mini van de haarlak van de Etos, en die vind ik wel lekker ruiken. Het is niet dat ie helemaal niet naar haarlak ruikt, maar er zit ook een ander geurtje doorheen.

Ik vind die van Elnett wel lekker ruiken, maar ik ken ook mensen die het een oudevrouwengeur vinden.

Ik heb hem niet gekocht, zo’n 3 jaar geleden gebruikte de kapper die een keertje.

Victoria secret. Laten zie dan alleen net niet verkopen in Nederland, of Belgie.

^ Op Schiphol toch? Tenminste wel van die bodysplash dingen/geurtjes enzo, haarlak weet ik ook niet.

Elnet haarlak ofzo

ik gebruik gewoon wella hairspray, zou de prijs zo niet weten =) ultra strong haha. ruikt gewoon naar haarlak maar is inderdaad wel… ultra strong :sunglasses:

Nivea styling spray extra strong

Taft in zown knalroze bus.
Ruikt ook wel lekker alleen ik vind de lak niet sterk genoeg. Dus nu heb ik maar bioslik met een sterke hold. Ruikt verder wel oke.

Sassoon sowieso <3 Is ong 20 euro bij kappers.

schwarzkopf got2b haarspray

Ruikt echt heel lekker vind ik ! Helemaal niet naar haarlak, ruikt bijna als een deo of iets. Weet alleen even niet hoe duur hij is.

http://img-0.fruugo.com/product/0/96/623960_max.jpg

Ik vind deze lekker ruiken. :3

http://www.drogisterij.net/producten/231x231/181413_1_Wella_Forte_Hairspray_Ultra_Sterk.jpg

Haarlak van het Kevin Murphy ruikt ook heel lekker! (:

Got2B haarlak in een knalroze bus(ruikt naar iets zoets, meloen ofzo), dus een andere dan hierboven werd afgebeeld.

Die vind ik echt vies:} ik zoek iets dat totaal niet naar haarlak ruikt