lekker op een cracker XD

Haaaai,
ik had dus honger net en toen ging ik een cracker maken, zo’n wasa ding
en toen pakte ik wat dingetjes en dat deed ik erop en da was zoooooo lekker dat ik het even met jullie wilde delen ofzo;p
wat heb je nodig:

-tomaat in hele kleine blokjes gesneden (wel de natte binnenkant eruit halen) ik heb kleine tomaatjes gebruikt want 1 grote tomaat is te veel voor 1 cracker maar dat moet je zelf maar even bepalen wat je lekker vindt
-knoflook (wij hebben thuis zo’n potje met stukjes, maar je kan ook verse knoflook pakken maar geen heel teentje gewoon een plakje zegmaar)
-italiaanse kruiden zoals basilicum of oregano (ook in potjes te koop, heb ik gebruikt)
-zout en peper

nou ga je alles heel erg fijn snijden of je stampt het fijn in een vijzel zoals ik heb gedaan
en dan kan je het op je cracker doen
het is zooooo lekker!
ik hoop dat jullie het snappen haha:P
xxxx

PS: als jullie nog iets lekkers weten voor op een cracker schrijf het hieronder!

klinkt lekker, ga het meteen proberen haha

ik lust geen tomaat. maar het is ook lekker met kaas en komkommer!

haha ik lust dan weer geen kaas:P

haha ik vind dit echt een grappig topic (:
mm weet op dit moment niet echt iets hihi

hmm dat klinkt lekker!

Soort bruschetta idee, leuk.

Ik doe zelf meestal aardbeienjam op mijn cracker :'D of hummus of pesto ofzo.

jaaa pestooo das zoooo lekker

Klinkt goed! Ik doe altijd heel simpel kaas of gewoon niks :’)

Ben ik de enige die die dingen altijd gewoon droog eet? Heeeerlijk :slightly_smiling_face:

Kruidenboter hihi.

Philadelphia bieslook, een plakje kipfilet en dan wat stukjes komkommer :slightly_smiling_face:

Nutella <3

Brie (:

kaas =3

Ik eet crackers altijd droog. Brood overigens ook. :’)
Ik denk dat ik mijn vorige leven een klassiek gevangenisleven heb geleid.

Pindakaas :grinning:
En anders inderdaad juist tomaat komkommer en zout en peper :slightly_smiling_face:

O.o dat zou ik echt niet kunnen. Nouja, rijstcrackers nog wel, en kaiserbroodjes/pistoletjes etc, maar gewoon boterhammen en wasa crackers niet.

Boterhammen juist vooral! Ik scheid eerst altijd de korst van de rest en dan kneed ik dat zachte gedeelte tot een balletje en ga ik daarna de korst eten, die ik helemaal opvouw, zodat-ie heel dik is. Zouden meer mensen moeten doen. Vooral met wit brood is het lekker.
Mijn vader vind het verschrikkelijk als ik dat doe, maar nu ik toch op kamers woon, doe ik het lekker de hele tijd. :’)
Ik vind een boterham met broodbeleg gewoon vies; tenzij het hagelslag is. Het begon zo rond mijn zesde met geen boter meer op mijn brood doen, daarna toen ik een jaar of tien was wilde ik er ook geen vlees meer op, vanaf mijn twaalfde geen kaas meer en vanaf mijn vijftiende gewoon niks meer.

Ik denk dat het gewoon mijn Franse stokbroodgenen zijn.

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik zal het eens proberen :slightly_smiling_face: