Lekker gevoel

Hoi mijn naam is Astrid een vrijgezele vrouw en dacht laat ik eens een poging wagen of andere vrouwen het herkennen wat ik hier beschrijf:
Laatst lag ik onder de zonnebank thuis op mijn buik en spontaan spannende en ontspannende ik mijn billen ( echt knijpen ) aan en dat gaf een zeer apart gevoel en hoe sneller ik het ritme omhoog gooide hoe lekkerder weliswaar geen orgasme maar het voelde heerlijk !! Had dit nog nooit eerder mogen ervaren heb andere vrouwen hier ook ervaring mee of…?

haay astrid ik herken het ik ga ook regel matig onder de zonnenbank en dat heb ik ook een keer gedaan …
het is een lekker gevoel en ik vind het voelen als je je heel lang niet uitrekt en dan wel dus eigelijk voelen naar uitrekken

Hoi Mina ,

Doe jij het ook op die manier ? Op je buik en dan flink ritmisch knijpen ?

Hoi Mina hoe doe jij het ? Precies zo ?

Ff iets anders de zonnebank is erg slecht voor je en door een kleurtje wird je echt niet afgewezen hoor en anders heb ik dat liever dan ern verhoogde kans op kanker gaan haat ofzo hoor

Waarom heb ik het idee dat dit dezelfde persoon is (’:

Dacht ik ook hahaha

Tip; als je als persoon met meerdere accounts gaat reageren moet je wel even je schrijfstijl aanpassen. :grinning_face_with_smiling_eyes: