Lekker geurtje

wat vinden jullie van jongens met een lekker geurtje en beinvloed het of je op hem valt? bij mij is het bijv wel zoo dat ik helemaal kriebeltjes in me buik krijg als een leuke jongen lekker ruikt, dan word ik nog verliefder haha en me huidige vriend gebruikt axe, en die ruik je meestal nogal sterk, en die vind ik ook zo lekker ruiken. (zie ff het axe-effect voor je haha) okee t telt niet als luchtje, maar mm ik zwijmel helemaal als ik em ruik haha of als ik aan het einde van de avond naar hem ruik.

Hmm…

Ja, het heeft inderdaad wel iets. Ik word niet zozeer verliefder ofzo, maar het maakt een jongen toch wel aantrekkelijker als hij lekker ruikt en inderdaad krijg ik ook altijd meer kriebels bij een jongen met een lekker geurtje. En andersom is dat ook zo hoor.

hahaaaaa, daar had ik het laatst nog over met een vriendin! ik houuuuuuuuuuuu van jongens die lekker ruiken! het is gewoon goed als ze lekker ruiken, ik let er ook gewoon op, als ik een jongen zie.

als ze maar niet naar zweet of iets anders ranzigs ruiken vind ik het prima,oh en ook geen axe bom ofso,blegh ;p gewoon lekker subtiel

een lekker geurtje is mooi meegenomen.
maar soms ruikt een jongen van nature al speciaal
en dat trekt me ook aan :grinning:

Ik vind geur best belangrijk, het voegt iets toe. Blijkbaar is het ook iets van dat je sneller verliefd wordt op iemand wiens geur erg verschilt van de jouwe. Mijn vriend heeft echt een heel lekker geurtje van zichzelf, en in combinatie met zijn deo en zijn gel; :drooling_face:

[quote author=Pizzadoos link=topic=133048.msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg4043498#msg4043498 date=1251124445]#msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg4043498#msg4043498 date=1251124445] date=1251124445]#msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg4043498#msg4043498 date=1251124445]#msg

Daar heb ik een stuk over gelezen in zo’n tijdschrift van m’n broertje haha.
Maar parfum (en deo) verbergen je eigen, natuurlijke geur. En dat is wat mensen juist aantrekt aan elkaar, dus als je parfum (en/of deo) opspuit, dan ruiken anderen jouw geur niet meer.

of zoiets stond erin haha ;p
en 't kwam er dan op neer dat je dan door de geur -buiten je bewust zijn om- kon merken of je die persoon aantrekkelijk vond en of die bij je past. Maar als die parfum op heeft dan kunnen je hersens misleid worden wat dat betreft. zoiets ongeveer

[quote author=Pizzadoos link=topic=133048.msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg4043498#msg4043498 date=1251124445]#msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg4043498#msg4043498 date=1251124445] date=1251124445]#msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg[quote author=zwanus link=topic=133048.msg4043498#msg4043498 date=1251124445]#msg

Same here :ok_woman:

ja toch? ik bedoel ik loop wel eens in de stad en dan lopen er een paar jongens lang er dan ruik je ze van 20 meter nog ofzo door die deo’s enzo.

Jamaar dat is best ranzig, ik bedoel, het is alleen lekker als het niet te sterk is.

ooh ik houd ook idd van jongens die lekker ruiken :grinning: maar innerlijk is ook belangrijk en uiterlijk. alles eigenlijk.

haha ik vind het ook echt heeeerlijk als ie lekker ruikt!

Oeh ja! Geurtje doet 't m zeker! Laatst was die leuke jongen bij mij, en toen ik hem rook oehhh kriebels! :grinning:
Keeg later smsje: "Wat een lekker geurtje had je op :flushed: "
Dus bij jongens is t net zo XD

<33 *zucht zwijmel, kwijl kwijl. verslaafd aan het geurtje van david backham bij mn lieve vriendje<3

mijn vriendje ruikt vanzich zelf al heel lekker vind ik =)
maar ik was echt verliefd op het luchtje die ik hem vorig jaar voor zijn verjaardag had gegeven, maar die is heleaas op
maar hij is binnekort weer jarig dus krijgt hij een nieuw lekker luchtje haha
en t is denk wel zo als een jongen lekker ruikt, dus geen parfumurie ofzo, dan voel ik me wel meer tot hem aangetrokken dan dat hij naar zweet ruikt haha

ow vooral als ze aqua di gio op hebben dan zwijmel ik weg

mee eens…
ik vind te veel van dat axe zo vies heeft me broertje wel is dan spuit hij echt heel veel en dan word ik echt kei misselijk ervan iewl niet echt lekker ofso
ze moeten het idd gewoon subtiel ophebben niet te veel niet te weinig gewoon normaal zodat het net goed is

Mijn vriend heeft pas ‘‘David beckham’’’(luchtje danXD) gekregen. In een zwart achtig flesje. Heeerrrlijk ruikt ie!, als ie naar mij toe gaat, sprayt ie altijd een lading op XD, had hem in het begin van onze relatie axe gegeven, maar die was binnen 2 weken op :grinning_face_with_smiling_eyes:

die heeft myn vriend ook<3 overheerlijk!

Ik vind geur heel erg belangrijk, mijn vriend ruikt altijd lekker, zijn huid heeft een eigen geurtje. Maar ik vind zelfs zn zweet lekker ruiken hoor.:3