Lekker dingen bij courmetten

hallo allemaal,

Weten jullie lekker dingen om te maken met het courmetten? Plaats het hier.

gourmetten*
Uhm… vis? garnalen =D!
en stokbrood met kruidenboter, en dat gourmetten <3! yum!
Ik eet zelf geen vlees dus vandaar.
je kunt nog van die fruitcocktail nemen,die zijn ook lekker(gewoon uit blik bij AH)
Succes!

Ik gooi eigenlijk van alles op de gourmet. Ik vind kipschnitzel wel erg lekker! En inderdaad stokbrood met kruidenboter. Pap doet er ook altijd allerlei soorten vlees op, maar ik heb geen idee welke. Ik eet het gewoon op (’:

een ei kloppen, en in zo’n pannetje doen (en er nog kleine stukjes spek doorheend oen)
of zo’n shaker pannekoeken
en blokjes kaas in paneermeel doen en dan grillen

en verder gewoon vlees/vis/groenten/stokbrood etc

biefstuk <3

Je kunt bijna alles op de gourmet gooien.
Wij hebben meestal: biefstuk, varkenshaas, kipfilet, kleine hamburgertjes, speklapjes, garnalen.
Daarnaast nog stokbrood met kruidenboter, ananas (kunnen ook warm gemaakt worden), stukjes fruit, olijven, koude schotel en sausjes etc.

Als je het met pannetjes doet kun je ook pannekoekenbeslag maken, en mini pannekoekjes maken.

wij hebben meestal; geklopt ei, champignons, biefstuk, kip, garnalen, aardappeltjes, paprika, komkommer, sausjes, stokbrood enzo en mini pannenkoekjes en gebakken banaan als toetjeee <3

als je van die pannetjes hebt, moet je daar stokbrood met kaas erop in doen <3 of mini pannekoekjes ja, (maar dat is meer een toetje) :slightly_smiling_face:

groenten , vlees , tostie - een brood je met korstjes er af gesneden en dan bordjes met salami , ham , kaas en wat je op je tostie doet .

Kip en dan whiskycocktailsaus <3<3
En aardappelschijfjes
en heeel veel vlees=)

Boerenomelet! Dat is fancy!

Kruidenboter in het pannetje, ui, paprika en champignons erbij en dan nog geraspte kaas erdoor laten smelten :stuck_out_tongue: Altijd lekker bij een stukje vlees.

Champignons, stokbrood met kruidenboter, kipfilet, kipshoarma, ei, pannenkoek…

nu wil ik gourmetten

courget, tomaat, ei, pannenkoek, ananas, stokbrood…