leiding wakkermaken hoe?

op kamp slapen wij in tenten de leiding ook. hebben jullie misschien een leuk idee om op een originele manier de leiding wakker te maken?

Eeehm, als in '‘s ochtends wakker maken?’ of als ‘leuk’ grapje middenin de nacht?

één tip; dat laatste níet doen, de meeste mensen kunnen daar echt niet om lachen. een kamp is al best vermoeiend, je nachtrust heb je dan echt wel nodig.

nee ik bedoel sochtends als een grapje. 7 uur ofzo we moeten er om half acht uit meestal.

Hahah, bij ons was het omgekeerd. Het hoofd van de leiding kwam ons altijd wakkermaken om 7u. Het was z’n gewoonte altijd om te kloppen en dan te zeggen: dames zijn jullie fatsoenlijk, kan ik binnenkomen? (was echt een lieve man) en de laatste ochtend zaten we met z’n allen in de kamer te wachten tot hij klopte en hebben we toen keihard binneeeeen, binnen in m’n hart binnen in m’n ziel van binneeeeeeen (van marco borsato) gezongen.

oke nogal offtopic, maar misschien kan je ook met een groepje een liedje zingen? is altijd wel lachen :grinning:

ja leuk idee! nog meer ideeen?

ooh haha op die manier ;p

Een liedje zingen is inderdaad leuk, zoals Wrikkelgat al zei (:

je kan ook met pannen langs de tenten lopen en met bestek erop slaan, maar da’s misschien niet echt prettig wakker worden voor de leiding :’)

@Wrikkelgat: aah, das wel heel leuk, dat verhaaltje van die man, haha! Klinkt echt lief (:

ik zat ook al te denk om met een toeter ze wakker temaken?

Haha ja, was heel schattig. Hij was zo’n kleine gezette latijn en grieks-leraar en hij werd helemaal rood en moest giechelen haha :grinning:

het liedje “wakker worden” van Jochem Meijer heel hard draaien.

Dat deden ze bij ons op kamp.

Staat je leiding dan niet veel vroeger op dan jij? Op ons kamp zijn wij meestal al minstens een halfuur wakker voor we de leden gaan wakker maken.

Ons zijn ze ooit met een veertje komen wakkermaken en ik werd er niet van wakker :stuck_out_tongue:

Oeeh een liedje zingen is echt leuk !

Haha, die moet je doen :stuck_out_tongue:
Dat is echt zo’n AHDH-lied. Niet leuk om mee wakker te worden, maar errug leuk om iemand mee wakker te maken XD

Wij werden altijd gewekt met een potten en pannen concert. Gewoon keihard met een (pol)lepels op een grote soeppannen rammen etc. Niemand slaapt daar doorheen

Bij ons ook, uit zo’n mega boombox.

http://www.youtube.com/watch?v=eIpdFD7bk98
Chagrijniger kan je mij niet wakker krijgen.

Sta op Sta op en dans met mij!
Zo werden wij wakker gemaakt op kamp en ik kan je vertellen dat het na 3 dagen echt niet meer leuk is. Maar ik zou een paar potten en pannen jatten uit de keuken om ze even fijn wakker te krijgen. :slightly_smiling_face:

Haha ik dacht precies dit ook xD Je kan beter ruim een uur eerder opstaan, wil je je leiding voor zijn. Ik denk namelijk niet dat je leiding linea recta vanuit bed in pyjama jullie gaat wakker maken, om dan pas zelf aan te kleden.

als ze me hier ooit mee wakker maken weten ze neit wat ze meemaken :stuck_out_tongue: maar wel grappig om te doen :stuck_out_tongue:

Bij jullie ook iedere ochtend om 6 uur op een 7 dagen lange studentenkamp? :rage:
Heb na de tweede nacht toen maar de wekker van mn telefoon om tien voor zes gezet. Is toch iets fijner wakker worden. Vooral als je daar voor tot midden in de nacht bent doorgezakt in de kroeg, haha.