Legohoofd :)

Mijn vriendin en ik, willen graag een legohoofd maken. Ik heb het al opgezocht op google, en ik krijg wel wat vreemde (ingewikkelde) manieren. Zijn er hier handige harry’s die een beetje fantasie hebben met zulke dingen? Ik dacht al aan papier maché maar, of dat nu gaat lukken en het geen knoeiboel wordt?

http://i51.tinypic.com/r9gbgm.jpg

Zoiets dus! n.n

Waarom zou je dat willen maken?

OT: Misschien met een plastic emmer? Dat je die geel verft ofzo?

hahah ziet er wel echt leuk uit!

Haha, geniaal! : p

Maar geen idee hoe je zoiets moet maken.

Haha, lijkt me echt gewoon vet! ;o Verveel me trouwens al een tijdje, dus elke afwisseling is welkom

Dat is wel heel cool :'3
Maar ik heb geen idee… Als je het met papiermache gaat doen moet het ook heel erg netjes, er komen al gauw deuken of scheuren in.

een emmer met geel karton erom?
en een plat rond doosje met geel karton erom er bovenop plakken denk ik.

Hahahahahahahaha je brengt me op ideeën, nou wil ik dat gaan doen en ook naar buiten.
Maargoed, gewoon karton is toch stevig genoeg?

Dubbel.

euh een lange strook geel papier?
rol dit op?

Een geel dik karten rol je in een cirkel, daarna trek je de cirkel over op een ander geel karton. Dit wordt de bovenkant. Je knipt hem 1 cm breder uit, want daar ga je in knippen. Je knipt er om de centimeter 1 centimeter in. Zodat je dit naar binnen kan vouwen. Hier doe je lijm op en plak je boven op de cirkel met de lijm aan de binnenkant zeg maar.

Daarna doe je precies hetzelfde maar dan kleiner. Dit wordt dat lego dingetje er boven op.

Goodluck!

up

up

naar boven

okeee ik denk dat ik wel weet hoe dat moet. Je neemt een lange strook papier. Aan de bovenkant laat je een stuk vrij, die je dan in een zigzagvorm uit gaat knippen. Dan kun je die strook zo als een cirkeltje vouwen zoals op de foto en door die zigzagvorm is de bovenkant ook bedekt als je snapt wat ik bedoel :slight_smile:

Uhm, je kan de vorm anders met kippengaas maken.Dus dat gaas kan je in de vorm van zo’n hoofd maken, en dat dan als ‘skelet’ gebruiken, en dan gewoon papierstroken erop plakken, laten drogen, verven en tadaa!!! Heb ik ooit een keer gemaakt toen ik als surprise een eend ging maken van papier mache en deze manier werkte heel goed! Je moet wel voorzichtig zijn, het deukt snel.

Hahahaha :’) dat is echt geniaal, dat je ermee op straat gaat lopen

hahahaha geweldig idee
ik zie mezelf daar al mee lopen buiten op straat :’)
zie dit maar als een upje

binnenkort maak ik het, en dan trek ik wel een foto! :grinning:

Hahahahahaha.