Tegenwoordig draagt iedereen een rokje met een panty eronder, maar ik heb nog steeds altijd een rokje met een zwarte legging eronder ook met uitgaan enzo, ben ik nou de enige?
Je bedoeld een zwarte panty? Zit toch niet zo veel verschil tussen. Ik ga dan wel niet uit maar een zwarte legging draag ik vaak genoeg. Vind het tenzij je hakkken draag vaak wel beter bij ballerina;s enzo…
Ik draag zelf ook alleen panty’s, maar aangezien er miljoenen vrouwen rondlopen in Nederland ben je vast niet de enige.
Ik draag aaaltijd een zwarte legging onder rokjes. Tenzij als 't overdreven warm is ofzo, maar ik vind panty’s minder fijn zitten…
same problem here !
maarja sinds kort ben ik ook over gestapt op panty’s is
opzicht ook wel fijn dusjaa !
Ik vind panty’s juist fijner zitten. Leggings vind ik vaak lomp staan, vooral als er zichtbaar sokken onder gedragen worden.
Ik vroeg me af,he, wat voor outfits zijn leuk voor allerdaags met pantys?
haha ik ben echt geschrokken van de afkeer voor leggings op girlscene XD (heb nog n hele kast vol liggen met witte leggings XD ik vind pantys echt voor geen meter zitten, word er altijd misselijk van en benauwd…
Waarom worden er de laatste tijd plots zo vaak panty’s gedragen?
Enkele jaren terug was het toch helemaal uit. Valt dat jullie ook op?
Ik vind panty’s veel mooier en eleganter staan dan een legging (:
Wat is er mis met leggings? Tenzij je ^ze als broek draagt dan wel ja. Maar panty’s vind ik te netjes en past niet altijd overal bij
Ik droeg gister nog een legging met een rokje, en in de winter ook. En zelfs nog maillots! kan best hoor, al is een panty bij bijv. wat nettere/strakkere jurkjes wel mooier omdat daar een glans inzit.
Moet je gewoon huidkleurige pantysokjes aan doen onder die legging. Dat is wat ik doe. haha
Panty’s maken het af! Straalt meer klasse uit volgens mij. Staat gewoon netjes.
Maar ik draag ze niet zo vaak.
Ik heb altijd al liever panty’s gedragen. Vind ze persoonlijk ook mooier.
dat is ook zo. Meestal geven ze je benen net dat tikje meer uitstaling.
Alleen betaal je er al snel 10 euro voor. Tenminste voor een mooi passende…
Ik vind het wel verschil maken. Een legging vind ik wel mooi, maar je moet het echt als broek dragen. En daarmee bedoel ik niet met een kort t-shirtje erboven, maar je moet het iig niet onder een short of kort rokje dragen. Dan vind ik een panty netter staan.
Legging is imo echt voor lange t-shirts of tuniekjes.
De panty is duidelijk terug van weggeweest! haha.
bij jurkjes, rokjes of shortjes draag ik een panty en een legging draag ik bij een oversized T-shirt, lang vest of lange blouse.