legging-broek-tregging-thingy.

Ik was een beetje aan het lookbook-en, toen ik dit ding zag. I was flabbergasted.

klik-klik-klik.

oh my dude. Ik hou van deze legging/broek. Weet iemand waar die in Amsterdam/Amstelveen/ergens dichtbij Amsterdam te koop is? Want ik vind hem fing hot.

Ik heb al research gedaan op het net, maar niks. Het merk is Niki Biki en het meisje op het plaatje kocht hem voor 15 dollars. Als je iets soortgelijks kent, ben ik ook blij.

Hij is echt té groovy.

ik zie t plaatje niet?

jaaa, kwma ik ook net pas achter. maar ik heb hem maar gelinkt. eind goed, al goed.

en als je er echt niks over weet, reageer dan wel even. anders zakt mijn topic XD

wauw i’m in love
geen idee waar je die kan kopen anders had ik hem al
-upje dusmaar-

haha echt he<3

uhm geen idee waar je die kan kopen.
upje dus .

haha die is vet. Maar geen idee waar je hem kunt kopen, misschien Forever21 of Topshop?

Wauw echt gaaaf! maarja geen idee waar, up dus.

research? x’D HET staat er gewoon naast! ahhaha x’D. maar ehh…

EBAY!

i dunnow,
maar upje voor jou.

trouwens, dat meisje heeft een geweldige style.<3

bij only winkels hebben ze m, naja zoiets ik heb m een keer aangehad en t zat best wel raar. t lijkt of ja half naakt loopt. maar wel leuk.

ik heb zoiets gezien bij the sting ; express wear ; only zijn natuurlijk niet dezelfde maar well zo iets :stuck_out_tongue:
xx

:expressionless:
Of dicht bij Eindhoven? Ik wil hem ook <3
haha jouw taalgebruik xD

HHAHAHA,

vind 'm echt coeliejoelie, maar heb geen idee, waar je het zou kunnen kopen, en al helemaal niet bij Amsterdam in de buurt, woon in Rotterdam, dus is nog wel een eindje weg xD

jaaa, maar ik ken geen Liv Boutique hier ergens, vandaar.
en ik zal even ebay-en.

waaat? welke taal gebruik ik dan? naja, het is ‘haha’, dus je hebt er geen problemen mee XD

flabbergasted
oh my dude
fing hot
:’] nee heb er geen problemen mee
ik kan het eigenlijk niet goed vinden op ebay trouwens ^

hihi odjur, dat viel mij ook al op maarrr ik vind die broek ook wel gaaf, dus van mij ook een upppp

haahha, als je het zo bekijkt, praat ik best raar XD.

maar ik vind het ook niet goed op ebay, en ik ben al niet echt een echte ebay-er, dus. oehh! ik kan mijn vriendin vragen om het voor me te ebay-en, zij wil altijd de eerste en de beste zijn, dus als ik het aan haar vraagt wil ze het vast even doen XD

nog meer peeps?