Legging als broek, met kort shirtje oid.

Het is al een tijdje aan de gang, maar je zag het eerst nog niet zoveel. Je begint het nu veel vaker te zien… een gewone legging, met een kort shirtje erop.

Ik vraag me zo erg af he, waarom zou je in godsnaam een legging met een kort shirtje aantrekken? Een legging is om onder een rokje of jurkje oid te dragen. Het valt me op dat vooral van die ‘huppeltrutjes’ en ook vooral donkere meiden het dragen. En dan wil ik nu niet racistisch doen ofzo, dat valt gewoon op, bedoel er verder niets meer.

Ik ben nu dus nieuwsgierig, draag jij een legging als broek? En hoe kom je erbij dat dit kan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je hebt hier al een topic over?

http://forum.girlscene.nl…rtje/list_messages/159057

Als ik dat ooit een keer zal doen, wat heel onwaarschijnlijk is, zal de enige reden zijn dat al mijn broeken in de was zitten, wat me ook heel onwaarschijnlijk lijkt. Nee ik vind het maar niks : )

:’)

Die zocht ik dus al (ook op google enzo) maar kon ik nergens vinden. Dankje dan voor de link, dan mag deze dicht :3

ik draag wel een legging met een korte broek of een legging met een lang shirt, maar als ik dat heb, doe ik er alsnog een korte broek eronder haha xd
alleen een legging met een kort shirt vind ik niet mooi ;p