Legergroene broek: Hoe te combineren?

Er was een topic ‘hoe te combineren’ maar ik ben hem kwijt dus vandaar even eeen losse topic.

Ik heb deze broek gekocht:

http://static.bershka.net/4/photos/2013/V/0/1/p/0200/019/548/0200019548_1_1_3.jpg?timestamp=1358873307562

Maar ik weet echt niet hoe hem te combineren. Ik heb hem maat 40 en hij zit alsnog best strak dus ik heb dus geen dunne beentje zoals op die foto en hij zit dus strak.

Ik weet niet wat voor een schoenen ik eronder moet doen. Ik heb grijze laarsjes met studs, en chestnut miniuggs. Ook heb ik zwarte allstars maar die wil ik er niet onder doen aangezien de broek dus echt strak zit en mijn allstars zo echt huge lijken. Verder heb ik niet echt schoenen die hier onder kunnen in de winter. Geen zwarte laarssjes.
Ook weet ik echt niet wat voor een kleur shirtje het leukst zal staan. Ik heb vooral veel blousjes en tuniekjes maar ik weet echt niet welke kleur ik moet nemen. Wat een dramaaaa.

^ Denk je ja? Ik ga even kijken of wat ik in de kast heb liggen.

Bij de bershka, was maar 20 euro!

Jaa een oversized witte trui , met een opvallende ketting/ring en dan je uggs eronder! :slightly_smiling_face:

Ik verplaats hem even naar Mix & Match :slightly_smiling_face:

Kan echt met alles!
Simpel bijvoorbeeld met een grijs vest, wit hempje en kistjes bijvoorbeeld
Met houthakkers blousjes of hoe t mag hetten is t ook heeel leuk vind ik :flushed:

Of met een spijker jack, leren jack ofzooo

Leuk!

met een shirtje die effen is,
wit, zwart, grijs… zoiets.

Schoenen maakt niet echt uit, als het maar geen roze ofzo is haha.

die grijze laarsjes met een grijze oversized trui of blouse je kan er ook een leren zwarte jasje over heen,

of je doet het met die uggs en dan bruine oversized trui of blouse

suc6! met matchen :wink:

leuke broek btw!

Haha up voor jou, ben ook benieuwd. Ik heb een legergroene met aan de zijkant leer.