lege potjes

hoii
ik zoek lege potjes van dagcreme of van die kleine potjes
weet iemand hoe ik hier aan kan komen
liefsx

je kan ze bij hema en drogisterijen kopen (van die reissetjes)

en anders: sparen :slightly_smiling_face:

ik gebruik nooit veel van dagcreme ofzo dus ken niet echt sparen
maar bedankt voor t idee!

waarvoor zou je het nodig hebben dan? en wat voor potjes met een draai deksel op een klikdeksel

voor een scrub
een draaideksel

is er mischien iemand die met mij wil ruilen als diegene lege potjes heeft voor iets uit me verkooptopic

uppp

Ik hou de potjes van m’n haarmaskers altijd bij, dat zijn goede, niet te groot & niet te klein :slightly_smiling_face:

@ TS: die reissetjes zijn gewoon lege potjes - dus je kunt ze gewoon kopen bij de hema of drogist.

uppje voor me vraag

Je kan bij de drogist gewoon lege potjes kopen.

gehe, ik dacht dat het over lesbische mensen ging.
en toen las ik dit en ik dacht hahaha, powned.
sorry.
maar ja, gewoon naar de drogist en vragen. mag ik alsjeblieieieieieieft een leeg potje

bedoelde deze vraag:)
up

Bij de drogisterij en bij de Hema heb ik ze ook gezien.

Volgens mij wil TS er geen cent aan uitgeven, aangezien er al verschillende keren is aangehaald waar je zulke lege potjes kan kopen.

Als je dr niks aan uit wilt geven, kun je dan niet gewoon een potje leegmaken? Van een creme die je niet zo veel gebruikt bijvoorbeeld

gewoon een creme van hema ofso heb ik is 2,50
gewoon leeghalen of reissetje anders tjah geen oplossing tenzij je een augurken pot wil haha

Deze heb ik laatst gekocht: http://www.freshmintcosme…es-do-it-yourself-lipbalm

Kijk eens bij je thuis of er geen oude dagcrèmes of whatever meer zijn die zijn verlopen? Je kan ze dan toch niet meer gebruiken, dan kan je het potje mooi leegmaken. Anders vraag aan vriendinnen of koop er idd in de winkel.