Legaal downloaden: sites/progamma's

Hoi allemaal,

Op internet ben ik op zoek gegaan naar bepaalde sites om legaal te kunnen downloaden (muziek, films, boeken etc).. Helaas word ik er niet echt wijzer van… Weten jullie misschien sites of progamma’s. Tegen betaling per maand, per nummer, het maakt niet uit. Het leek mij handig en leuk om een overzicht/lijstje samen te stellen.

Ik heb me god geen idee of hier al een topic over is, ik heb het in ieder geval niet gezien.

Volgensmij bestaat er niet echt zoiets als legaal downloaden eigenlijk. Ja behalve als je er voor wilt betalen natuurlijk, dan zou je het via iTunes kunnen proberen of een account op Netflix nemen. Maar over het algemeen is downloaden illegaal.

Er bestaan geen sites om legaal te downloaden.
Wel kun je legaal streamen met services zoals spotify en netflix.
Of je moet gewoon de film/serie/nummer legaal kopen, maar dan dus digitaal.

Bestaat niet. Zoals hierboven staat kun je streamen of kopen in de winkel of gewoon illegaal blijven downloaden. :sunglasses:

Legaal downloaden kan natuurlijk niet he.

Anders zou iedereen het wel legaal gaan doen.

Uhh… ja snap ik. Maar ik bedoel ook meer tegen betaling (staat er ook bij). Een vriend van mij betaalde eerst op een bepaalde site een bedrag per maand en kon dan tot een bepaald limiet albums etc downloaden. Dus dat t zonder betaling illegaal is snap ik ook wel. Maar dacht misschien weten jullie dat soort sites :slightly_smiling_face:

itunes?