Lef

oke
ik heb meer lef nodig
ik ga eigelijk nooit op een jongen af als ik met mijn vriendinnen uitga.
zij zeggen ook: je moet gewoon meer lef hebben! je kan zo 100 jongens krijgen als je gewoon lef hebt.

hebben jullie tips om wat meer lef te krijgen op jongensgebied?
het is echt nodig xD
alvast heeeel erg bedankt

x

Ik ben niet echt de persoon die daarbij kan helpen XD
Misschien vaker oogcontact maken? dan komen ze vast vanzelf naar je toe…

Gewoon doen.
This moeilijk maar een andere manier zou ik niet weten ;$

gewoo denken; nee heb je, ja kun je krijgen. verder heb je niet veel te verliezen toch ? als hij je afwijst het is het gewoon een sukkel en zie je hem nooit meer terug ^^

Ik stap eigenlijk ook nooit op jongens af tijdens het uitgaan xD Meestal komen jongens namelijk naar mij toe [vat dit niet verwaand op ofzo, zo knap zijn die jongens niet] maar ik zou zelf nooit op n jongen afstappen omdat ik best verlegen ben xD

Ja idd… Gewoon doen :grinning:. Je vriendinnen kennen je heus wel en zouden je nooit iets laten doen om jezelf gigantisch voor lul te laten zetten op zo’n manier.

Je hoeft niet op jongens af te gaan. Je moet zorgen dat ze naar jou toekomen door hun aandacht te krijgen. Dat is makkelijker dan naar ze toe gaan. Zorg dat je goed gekleed bent, als je durft een beetje uitdagend maar niet sletterig. Kijk om je heen en probeer zelfverzekerd over te komen. Zoek oogcontact met jongens, ze kijken gerust wel naar jou ook en lach, want als je lacht kom je veel zelfverzekerder over.