leeuwarden shopstad?

ik ga binnenkort met mijn vriendin shoppen in leeuwarden,
wat zijn daar de leuke winkels waar ik ckers ff moet kijken?

Ik weet niet , H&m , Coolcat ofzo ., Ik vind Leewarden zelf nogal saai .

H&M
H&M Divided
Women at work
Na de bakker bart is ook een leuke winkel weet niet hoe die heet, we altijd druk.
Sascha
Vila
Vero Moda
The box
Rebelle

Nog wel meer :wink:

Fryslan boppe!

Vandaag geflyerd, haha. Kan best gezellig zijn daar, zijn nu aan het verbouwen ofzo, niet super plezant ofzo, maargoed. Let’s take a look.

WoMen at Work
Fiftysix
Killah
Impuls
Frappant
Ny-Na
Vintage Shop
In Zaailand: Lead + sieraden & tassenwinkel

Imprezz moet je ook zeker even langsgaan.
Dat zit dichtbij de bakker bart naast de fifty six, achter de lange grote straat!
Leeuwarden is best leuk, maar er is geen mango dat vind ik minder.
Favorite shopstad → Groningen!

leuk!! allemaal, haha mijn vriendin en ik gaan met de trein… hoe kom je vanaf het staton bij de winkels???
en nog meer tips zou leuk zijn:D

Ik woon zelf in Leeuwarden.
Vanaf het station ben je zo bij de winkels, staat geloof ik wel aangegeven :slightly_smiling_face:

Leuke winkels hier:
H&M (2)
Vero Moda
Fifysix
Imprezz (bijde 1 straat verder dan bakker bart)
Esprit
WE
Vila
Up to date
Rebelle
The Box
Gerans
Men At Work
Jeans center

Naja verder Coolcat, Wonderwoman, Skooter maar dat vind ik zelf niet echt geweldige winkels :stuck_out_tongue:

wendy heeft gelijk :slightly_smiling_face:

en het is gewoon wel leuk eigenlijk
ik woon zelf vlakbij leeuwarden.

ik woon ook vlakbij leeuwarden,
eigelijk zijn alle leuke winkels hierboven genoemd
vooral H&M en Imprezz ga ik altijd heen !

Ik woon ook in Leeuwarden en de leukste winkels zijn:

Kledingwinkels:
H&M
H&M Divided
Fiftysix
Imprezz
WE
Up To Date
Esprit (kan wel leuk zijn).
WoMen At Work
Gerans
Villa
Rebelle
Only (nieuw)
Veromoda
SPS

Schoenenwinkels:
Ziengs
Cinderella
Schuurmans schoenen
Invito
Sacha
Amigo
Foot locker
Actiesport
Coach en nog een paar

Sieradenwinkels, lingeriewinkels zijn er natuurlijk ook die zal je dan ook vast wel tegenkomen.

Veel plezier!

heb er vanmiddag nog gewinkelt, best wel saaie boel daar.
allemaal van die standaart winkels

groningen? kom er best vaak en vind het steeds saaier worden ;p.
mijn favoriete stad om te shoppen is arnhem, echt alles lekker centraal.

ga binnekort ook naar leeuwarden dus ben benieuwd ;d

Imprezz en Paris2day zijn wel leuk. Voor de rest veel standaardwinkels. (:

Er zit een Mango-sectie in de V&D in Lwd.

Vanaf de voorkant van het station rechtdoor lopen.
Langs de rechterkant van de Achmea-toren (grote zwarte wolkenkrabber recht voor het station, niet te missen).
Dan een kort straatje door, waar de Subway en een Appie Heijn zit en dan zie je aan de rechterkant een grote bouwput. Aan die straat zitten de Xenos, de C&A, Kijkshop en de V&D (onder andere). Midden op die bouwput is een klein overdekt winkelcentrum van drie etages, waar ook een paar winkeltjes zitten (FreeRecordShop, De Tuinen, DiDi en nog wat kledingwinkeltjes enzo).

Aan de andere kant van de C&A en V&D zit de “grote” winkelstraat met alle kledingwinkels, schoenenwinkels, een Douglas en de Bodyshop o.a. en helemaal rechts is ook nog een straatje aan de rechterkant met de Kruidvat, McDo en Blokker enzo. Als je de straat rechts van de Bakker Bart ingaat en dan links zit nog een winkelstraat, met wat lokalere winkeltjes en ergens aan het eind daarvan zit nog een Scapino, Bristol en Trekpleister.

Als je naar de Takko en de restpost (en nog een Scapino, Blokker, AH en Kruidvat) wilt, moet je aan de achterkant van het station eruit (door het trappentunneltje op de perron), dan links en dan rechts aan het einde van die straat.

Omdat ik er zelf woon, vind het shoppen in Leeuwarden niet alles.
Maar als je wat wil drinken en wat lekkers wil kan ik kaldi Kafe zeker aan raden! Wanneer je deze kan vinden natuurlijk :wink:
Wanner je voor lowbudget iets wil eten, er is ook een McDonalds.

Er zit ook nog een leuk schoenen winkeltje in de stad. Bags and Shoes geloof ik. Deze is nogal onbekend, maar heeft vaak super leuke schoenen. :slightly_smiling_face:

Verder is het allemaal al genoemd hierboven geloof ik.

leeuwarden is niet echt een super winkelstad, ik zou eerder naar zwolle gaan. maar in leeuwarden is de h&m divided wel erg leuk :grinning:

Waarom ga je niet naar groningen? met de sneltrein ben je er 30 minuten…
Leeuwarden is echt niet leuk…zijn inderdaad alleen maar standaard winkels!

Er zit ergens weggestopt nog een leuk chinees winkeltje, maar dat is moeilijk uit te leggen

ik vind het een hele leuke shopstad! :grinning: