Leeslijst: Welke boeken, hoeveel punten?

Hoi,

Ik moet voor school (net als iedereen zo ongeveer denk ik xD) boeken lezen voor mijn lijst.
Ik moet er 4 van 3, 3 van 4 en 2 van 5 punten.
Maar als de boeken niet uit de bibliotheek bij ons op school komen, zou ik echt niet weten hoeveel punten die boeken waard zijn die ik lees!
Ik heb nu bijv ook Hella S. Haasse - Sterrenjacht. Maar ik durf er niet in te lezen omdat ik bang ben dat hij niet genoeg punten zal zijn xD
Weet iemand een website waar een volledig overzicht te vinden is van welke literatuurboeken hoeveel punten waard zijn??

Er is wel een lijst op internet, ik zou even googlen als ik jou was.
Hella Haasse moet wel minstens 3 punten zijn, en ik weet dat Harry Mullisch ook aardig wat waard is.
Ik heb zelf een prachtig boek van Arthur Japin gelezen die volgens mij ook drie punten was, een schitterend gebrek. In elk geval een aanrader =)

Een schitterend gebrek heb ik ook gelezen :slightly_smiling_face: 5 punten voor een boek dat inderdaad geweldig was! :slightly_smiling_face:

Ik heb gegoogled, ik vind iets van een lijst, maar dat is niet wat ik bedoel :stuck_out_tongue:
Ik weet niet op wat voor manier ik het kan omschrijven waardoor ik met mijn trefwoorden vind wat ik wil hebben -__-

Een schitterend gebrek is echt súper mooi!

OT: geen idee