Leesclub

Aangezien het andere topic hier over uit 2009 komt en ik hetzelfde idee heb open ik toch een nieuw bericht.

Ik wil graag een leesclub beginnen!
Het is de bedoeling dat we dan met een aantal mensen een boek lezen, en daar je mening over delen . Omdat je altijd verschillende meningen krijgt van een boek. Om de zoveel tijd kunnen we een boek lezen. Wie wil er mee doen? :grinning:

Belangrijk : Je hoeft niet met elk boek mee te doen!

Je kan je na een tijdje ook gewoon weer uitschrijven, je zit er niet aan vast.
Zo kunnen andere zich ook al na een paar boeken pas inschrijven.

Deelnemers

1. Dreamrose
  2. Chocolaatjee
  3. SoullessBird
  4. Akirameru
  5. Schatkistje
  6. CookieDevil
  7. Chrisvis
  8. VERSACI
  9. Knorretjelover
  10. Bonxlovee
  11. Kim1994
  12. DAMNSTARBUCKS
  13. Beazies
  14. apieeee
  15. lovexxfashion
  16. Boederijdier
  17. x_PiinkLadii
  18. Lookingthestars
  19. xHansjee
  20. sjuultjew
  21. Electrocutee
  22. Lammetjee

Boek
Ik ben niet bang - Niccolò Ammaniti
Fatale kus - Lauren Kate

Leuk! Alleen dan moet je dus telkens dat boek kopen? Aangezien ik nooit in de bieb kom enzo…

^ Het maakt niet echt uit hoe je aan het boek komt, als je het wilt kopen…
Maar het handigste is wel de bieb, kijken of iemand het heeft of de schoolbibliotheek…

Ik studeer en bij ons hebben we geen bieb. Maar het lijkt mij wel leuk, dus ik zal erover denken.

Oke (:
Nog meer mensen?

Het lijkt me leuk, dus ik zal er nog even over nadenken.

^ Oke (:

het lijkt mij ook wel leuk! als mijn toetsweek achter de rug is doe ik mee! :slightly_smiling_face:

Onwijs leuk bedacht! Ik zal kijken of ik de bieb kan binnenvallen eens in de zoveel tijd, haha. Wat voor boeken lezen we dan? (:

Ik stel voor dat iedereen omstebeurt een boek kiest. En een beetje nieuwe boeken. Maar ik zet degene die mee willen doen gewoon bij de deelnemers als ze het niet redden voor de ‘deadline’ kunnen ze voor het volgende boek gewoon mee doen. En je kan het altijd later inleveren als het maar voor het volgende boek is.

@Chrisvis ik heb zelf ook toetsweek dus ik kan ook pas na toetsweek beginnen (:

Kan ik Chrisvis & SoullessBird bij de deelnemers zetten ? :grinning:

Zet mij er ook maar bij! Maar de ‘nieuwste’ boeken kun je toch nog niet bij de bieb krijgen?

Ja! =D

@chocolaatjee
Zodra ze in de bieb zijn verschenen.

Voor mensen die vaak naar de bieb gaan en geen boeken kopen zijn ze nog redelijk nieuw.

Upjee! :grinning:
Heeft iemand al een suggestie voor een boek ? :grinning:

ja zet me er maar op! euhm, gaat het om chick-lits of meer literatuur? of gewoon een combinatie? ik heb twilight nog niet gelezen (shame on me haha), en dat wil ik binnenkort gaan doen. misschien dat ik die boeken koop als ik jarig ben geweest… (over een maandje). Maar ik heb ook nog De Overgave op mijn boekenplank staan, van Arthur Japin. Dat is dus wel literatuur!

^ Een combinatie denk ik :grinning:
Ik heb alle delen behalve van Twilight 2x gelezen :flushed:
Ik heb net Fallen uit ze noemen dat een opvolger van Twilight :stuck_out_tongue:
Niet dat het erop lijkt…

I’m in! :slightly_smiling_face: Leuk idee.

im in.

@chrisvis Aah, je weet niet wat je mist! Ik ben echt verslaafd aan de twilightserie. Behalve het eerste deel, dat vond ik echt heel saai om te lezen.

@Dreamrose Jullie mogen kiezen. Ik ben wel weer eens toe aan wat nieuws. :grinning:

Wat is dat dan voor soort boek? Als ik vragen mag, vind de twilight boeken namelijk echt best leuk. (Het is echt de grootst mogelijke rotzooi eigenlijk, maar het leest zo fijn haha )