leesboeken voor op vakantie

Hi girls,

Ik ga volgende week op vakantie en ik wil wat leuke boeken meenemen.
Omdat ik niet zo vaak lees en geen uur in de bibliotheek wil zoeken naar leuke boeken vroeg ik me af of jullie misschien wat weten.

Opzich vind ik een thriller wel leuk, maar ook gewoon reality verhalen, romantisch, grappig,… iets met ziektes oid… eigenlijk heel breed…

Dussss hebben jullie tips en mss een kleine samenvatting van waar het boek over gaat?

Dank u, fijne vakantie allemaal

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/202047
Hier vind je er vast genoeg

boeken van helen vreeswijk zoals overdosis, chatroom, de stalker en loverboys
gaan over dingen die allemaal in het echt kunnen gebeuren en zit ook spanning in.
samenvatting is niet echt nodig, je kan aan de titels wel raden waar het over gaat :wink: Ik vond het wel goede boeken.

bedankt, maar dan heb je dus een dikke lijst en weet je eigenlijk nog niet echt waar t over gaat:P

je kunt de twilight saga of de harry potter serie gaan lezen, als je dat nog niet gedaan hebt :slightly_smiling_face:

Ik vind het in de vakantie heerlijk om betekenisloze chicklits te lezen. Deze vakantie was de leukste die ik heb gelezen Kiezen of delen van Jill Mansell (Sowieso zijn boeken van Jill Mansell aan te raden als je een beetje van die oppervlakkige boeken houdt ;p)

Het beste boek in deze genre vind ik van Loes den Hollander - Zwanenzang!
Verder vind ik alle boeken van Loes den Hollander en Saskia Noort echt een aanrader. Virgina Andrews is ook super gaaf, maar dat valt niet in joun beschrijving:wink2: