Lees startpost

Prima dat jullie mij de grond in trappen maar ik was niet degene die hier mee begon. Ik stelde een vraag en kreeg hier alles behalve een antwoord en alleen maar negatieve opmerkingen terwijl ik toen nog geen eens iets had gezegd: stereotype van 13 jarige, snol, ik hoop dat je zelfmoord pleegt, ik wil je dood slaan en dergelijke terwijl ik alleen vroeg om een advies. Nogmaals ik heb niets tegen mensen met een buitenlandse afkomst en ik heb nooit die opmerking tegen haar gemaakt, ik heb wel gevraagd waarop ze haar mening baseerd. Omdat ik boos was heb ik die laatste opmerking gemaakt, was verkeerd, sorry, ik zei het omdat ik boos was maar ik wens het je niet toe. Maar ik vind nogmaals dat de fout absoluut niet bij mij ligt, ik zou zo ook even een printscreen maken van de bedreigingen en scheldwoorden die ik via note’s krijg.

Hoe maak je je uggs nog lelijker…

Falende Uggs? In mijn ogen falen Uggs altijd ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar even een serieus antwoord: ik zou als ik jou was gewoon even langs een schoenmaker gaan om het te vragen, je kunt altijd nog nee zeggen

Er is ook een algemeen uggs topic, daar had je je vraag ook kunnen stellen, had je geen nieuw topic over die veredelde sloffen hoeven aanmaken.

haha dat ja

LOL.

Vind ik altijd zo grappig, topicstarters die gaan bitchen, net of iemand je dan nog wilt helpen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha dat vind ik altijd zo’n kutargument hé, je kunt iets ook gewoon niet kopen omdat je wel common sense hebt iets gewoon niet mooi vindt.

Verven? Ik zie nu al helemaal voor me hoe jij met een klein kwastje die laars verft.

hahahaha

Spuiten met matte zwarte autolak. ::slightly_smiling_face:

Spuitbussen kosten bij de Action maar 2,10 euro.

Wel buiten spuiten ivm de drijfgassen.

http://www.hoeoverleefik.nl/upload/9374aa3a-e1f5-41af-b207-2a06b8e2f69b_uggs_bikini.jpg

Ik zou zeggen probeer het uit en maak je bevindingen dan hier bekend.

Er zijn drie opties, aflopend van mooi naar lelijk

Je Uggs worden mooier
Je Uggs blijven zoals ze nu zijn
Je Uggs worden nog lelijker

Aan jou de keuze. ::slightly_smiling_face:

én als je het niet vertrouwt. topicstarter. ga dan eerst naar de schoenmaker om het te vragen.

ja haha

Een vriendin van mij heeft haar oude bruine uggs blauw geverfd met textielverf en dat is gewoon gelukt dus ik denk dat zwart naar zwarter ook wel moet lukken.

Hahahahahahhahahahhahahahhahahahaha nee hoor, het geld heb ik er wel voor maar ik vind doc’s en creepers toch net iets leuker.