Lees dit als je liefdesverdriet hebt!

Hij zal zich realizeren dat zijn grootste fout was; jou laten gaan, wanneer hij haar koos boven jou. wanneer hij besloot jou niet hetzelfde van jou te houden als van haar.
Geloof me, hij krijgt spijt. En zit daar nu niet te denken dat hij toch geen spijt krijgt, ik weet dat je dat doet. maar ik garandeer je: hij krijgt spijt.
Dus ga nu niet je nachten verspillen door te wachten op zijn telefoontje, die je toch niet krijgt. Of dat berichtje op msn dat die je nooit zal sturen. Gewoon omdat hij er van houd om je te pesten.
Hij houd ervan om te doen alsof je niet op msn bent. Hij doet het gewoon zonder spijt omdat hij weet dat je kapot gaat van binnen. Wanneer hij je expres zachtjes aanraakt terwijl die langs je loopt, gewoon omdat hij weet dat het je pijn doet.

Ik ga niet tegen je liegen, het gaat pijn doen. Een heleboel pijn. Maar het doet nog meer pijn als je haar naam & hoeveel die van haar houdt op zn profiel ziet staan. het gaat allemaal pijn doen.

Wetend dat je niet meer het meisje bent dat hem aan het lachen maakt. Wetend dat je niet meer het eerste bent waar hij aan denkt als hij opstaat of de laatste als hij gaat slapen.
Wetend dat je niet meer de achtergrond van zn mobiel bent. Wetend dat als hij dat nog niet heeft gedaan, hij het hele album met foto’ s van jou op zn mobiel verwijderd.
Wetend dat je niet meer elk vrij moment bij hem bent. Wetend dat er geen lange telefoon gesprekken meer komen tot diep in de nacht.

En weetje wat, vandaag, morgen, volgende week, maanden verder; Je telefoon gaat met een smsje , Je hoopt dat hij het is om te zeggen dat die je terug wilt. geloof me dat gaat hij niet doen & als hij je terug wilt, zou hij je dat nooit zeggen.

Je gaat je al gauw realizeren dat hij niet meer om je geeft en hij zal niet de eerste zijn die je belt als je verdrietig bent. Hij zal niet meer degene zijn die een lach op je gezicht tovert. En ja het gaat pijn doen; het gaat veel pijn doen. maar weetje wat je gaat doen? Je gaat je groothouden.

Je gaat hem laten zien dat je beter bent dan hem en dat je hem niet nodig hebt in je leven. Je gaat hem laten zien dat zijn grootste fout was; jou laten gaan en dat je hem eigenlijk nooit nodig heb gehad…

-sorry voor spelfouten.
-vertel wat je ervan vind? =$

miss alinea’s maken?
dit leest nogal irritant

Nee geen zin in.

Zo beter?

ja , dan ga ik nu eens de moeite doen om t te lezen :pensive:

Lijkt mij niet dat elke jongen spijt krijgt wanneer die 't met je uit heeft gemaakt hé. Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die gedumpt is niet moet huilen want de jongen krijgt spijt. Uh en dan? Ik vind 't echt niet logisch klinken, mensen gaan nou eenmaal uit elkaar met een reden en daar mag je best verdrietig om zijn hoor. Je lichaam moet nou eenmaal wennen aan 't niet meer krijgen van een bepaalde stof en daar heeft jezelf groothouden nou niet echt veel baat bij.
Die jongen laten zien dat 't zijn grootste fout was om het uit te maken vind ik al helemaal onzin. Zoals ik al eerder zei zal er wel een reden voor zijn geweest waarom het uit is gegaan, dat gebeurt echt niet zomaar.

Ja dat begrijp ik!
heel veel van mn vriendinnen hebben die meegemaakt & werden gedumpt zonder dat hij vertelde waarom.
ik vertelde ze dit en ze knapte er van op.
ik doe dit niet voor mezelf maar mensen die er wat aan zouden kunnen hebben.

• voor de meiden die zonder reden zijn gedumpt (grotendeels)

excuses

Ik deed niet voor mezelf maar voor mensen die het mischien nodig hadden…
Jammer… :frowning_face:
ik ga wel vragen of het topic kan worden gesloten.

Nou, dit vind ik zielig :") Ze probeert wel te helpen ja.

Awh, bedankt dat je wilde helpen. Het doet mij eerlijk gezegd best wel goed om dit te lezen, zelfs al krijgt hij misschien geen spijt. :slightly_smiling_face:

Mooi geschreven, wel heldere feiten als je net alleen bent komen te staan.
Alleen, mocht dit autobiografisch zijn? Je moet niet te hard zijn voor jezelf.
Huilen om een gebroken relatie hoort erbij.
Hem loslaten is wel de bedoeling, afleiding zoeken is het best.

nee dat is het niet ;p
maar daarom staat er ook 3 keer ofzo, dat het wel pijn gaat doen enzo.
als je een gebroken hart hebt is huilen soms ook best lekker;d

Lief van je dat je dit met ons wil delen :slightly_smiling_face:

Ik vind dit een sterke tekst, ondanks dat ik het ‘spijt’-gedeelte betwijfel, heb ik wel wat aan de tekst. In ieder geval lief van je!

Hij dumpte me voor een spel. (:
Zei hij toen we het gingen uitpraten, hij vond het namelijk niet leuk dat ik hem afleiden van zijn game.

hahaha, geniaal…

Ik vind het hartstikke goed van je! Als ik liefdesverdriet zou hebben zou dit me echt goed doen, denk ik! Super bedankt, ik houd dit topic in de gaten haha :grinning: En negeer die meiden die denken dat ze het beter weten, laat ze lekker praten.