Leerstof Centraal School Examen

Voor 4de klassers VMBO-TL/Gemengde leerweg,

Ik zit nu in mijn 4de en laatste jaar van het VMBO TL. Maar ik vraag me heel erg af wat de examenstof is. Ik denk dat de boeken die men heeft allemaal hetzelfde zijn ( denk ik ).

Ik weet alleen dat Duits, Nederlands en Engels tekst verklaren en 2 brieven schrijven is ( niet bij Duits )

Weet iemand toevallig van de volgende methoden wat de leerstof is?;

• Economisch bekeken module 1 tot 5 ( Economie )
  • Getal en ruimte ( Wiskunde )
  • Pulsar NaSk 1 ( natuurkunde )
  • Biologie voor jou! ( spreek voor zich )

Maar ik weet niet of het bij ons wordt veranderd, aangezien we zeker 4 maanden zonder biologie hebben gezeten >_<’
Weet iemand de stof toevallig? Want ik kan het ook niet goed vinden op google.

ik zit ook in vmbot 4e jaar. Bij economie (wij hebben het boek pincode) krijgen wij gewoon het hele boek zegmaar. (de rest van de vakken die bij jouw staan heb ik allemaal laten vallen XD)
Als je op examenbundel.nl kijkt, dan kun je examens oefenen van vorige jaren. Zo zie je ook wat je dus allemaal moet weten voor elk vak. :relieved:

bij economie hebben wij pincode.
bij bio hebben wij een ander boek. dat is bijna het hele boek voor het examen. nask1 heb ik niet. en wiskunde moet je H4 zoiezo heel goed leren! H7 komt er ook zoiezo in voor. maar bij wiskunde komt volgens mij van alle hoofdstukken wel wat in voor.

Het moet zowieso op internet staan!
*kijkt voor je*
examenblad.nl

Daar heb je een Word-document, per vak die je kunt downloaden, waar alle stof op staat. Daar staat welke onderwerpen je moet beheersen voor je centraal examen.
Beter googlen :slightly_smiling_face:!

Toch ook erg verstandig om het misschien gewoon aan je docent te vragen :wink:
Ik moet bij economie, ongeveer 12 hoofdstukken leren.
Jij module 1 t/m 5?
Maar ik heb het boek Percent. Dus jij zal waarschijnlijk een andere hebben (:

Moet je gewoon op school vragen aan je docenten hoor! Of in je PTA zetten.

kijken bedoel ik, ipv zetten

Module 1 t/m5 zijn 14 hoofdstukken volgens mij bij mij.
Het komt omdat ik theoretische leerweg doe :wink:. Vandaar dat belasting enzo derbij zit.

Ik heb economisch bekeken.