Leerlingen flirten met leraressen

Het is voor mij al sinds begin vorig schooljaar een bekend maar mysterieus verschijnsel: jongens (vooral uit mijn klas) die met hun leraressen flirten. En ja, dan heb ik het over jongens van 16/17/18 jaar die met vrouwen van dubbel hun leeftijd flirten.

Bij ons op school hebben we drie leraressen waarmee door de jongens uitvoerig geflirt wordt: een gymlerares van in de 20, wat nog te begrijpen is, maar ook twee leraressen waarvan de een 25-30 is en de ander 30-40. En nee, ze zijn niet boven gemiddeld aantrekkelijk of wat dan ook, het zijn gewone volwassen vrouwen.

Komt dit jullie bekend voor?
Ik zat me af te vragen, misschien heeft het iets te maken met de autoriteit die leraressen uitstralen?

misschien is het om stoer te doen tegenover de rest?

Het zijn jongens.

haha grappig. ik denk dat ze idd vooral stoer doen. en niet omdat ze nu eenmaal jongens zijn en hormonen hebben, want dan zijn de meisjes van eigen leeftijd het slachtoffer. misschien ook wel als spot met de lerares?

Stoer doen, wit voetje proberen te halen?

BTW: wij hebben een lerares voor muziek, zij is 24, alleen ze lijkt ong. mijn leeftijd (16)

En iedereen (bijna alle jongens) is helemaal gek van haar.

TYPFOUT! :stuck_out_tongue:

Wtf? :crazy_face:

Haha ik denk inderdaad dat het een beetje stoer doenerij is. Maar goed als je er over nadenkt zie je dat mensen wel vaak op hun leraar/lerares verliefd worden. Dit zou inderdaad te maken kunnen hebben met autoriteit ofzo. Al denk ik dat daar geen sprake van is bij jullie omdat ze allemaal flirten. Als je echt verliefd ben op een leraar/lerares dan is dat meestal heimelijk en niet met halve klassen tergelijk :stuck_out_tongue:.

Ik mag hopen dat de leraresen er niet op in gaan !?

haha zal wel een typfout zijn :stuck_out_tongue:

14 jaar oude lerares ? O.O

haha, bij ons heb je wel van die jongens die zeggen; oooh das echt een lekker wijf
= puberaal gedrag, jongetjes vol hormonen die denken dat ze haar kunnen krijgen :’)

@ akusesu

24 neem ik aan? (AA)

Is ook zo op mijn school,
maar dat doen ze om stoer te doen off haar lastig te vallen enzo.
Ik val eerlijk gezegd ook op een leraar op mijn school ;$
hijs echt superrleuk, krijg gewoon kriebels als hij me groet…
hijs is vrij jong, ong 25. en echt AAAWH ;$

Amen.

-

Het zijn inderdaad gewoon jongens en ze zullen het gewoon doen om stoer te doen of het komt door de puber hormoontjes :’)

Merk het trouwens nooit bij ons dat jongens met leraressen flirten, dat meisjes soms met leraren flirten merk ik wel

Bij mij doen ze dat ook wel maar dan voor de grap of om een wit voetje te halen… Ook bij leraressen in de 50 -.-
Maarjaa…

OOPS sorry, 24. xd