leeg gevoel vanbinnen

Hallo iedereen,
Gisteravond was ik met mijn vriend aan het appen, en toen vertelde hij mij dat hij de laatste tijd een leeg gevoel van binnen heeft. Ik vroeg wat het was en waar het vandaag kwam, maar dat wist hij niet. Ik vroeg of hij iets miste in onze relatie, maar als hij bij mij is had hij dat gevoel niet zei hij. Ik vroeg hem of hij iemand mist, maar dat wist hij ook niet. Dus ik vroeg of hij zijn ex wel eens miste, omdat hij het wel eens over haar heeft gehad. Hij zei eerlijk dat dat af en toe wel het geval was maar dat dat hier waarschijnlijk niks mee te maken heeft. Hij zegt dat hij me perfect vindt en heel veel van me houdt.
Maar toch zit ik er mee. Ik wil niet dat hij zich zo voelt.
Is er iemand die dit herkent? Of heeft iemand een idee waar dit vandaan komt?

Liefs, mij

Ik snap dat je ermee zit. Maar als hij zijn gevoel niet kan omschrijven, kun jij er ook niks aan veranderen. Je hebt alle opties opengelegd voor hem en hij wist het niet. Het is aan hem om na te gaan waar het vandaan komt. Jij moet bepalen of je je op je kop laat zitten hiermee of er niet zo zwaar aan gaat tillen

Kan het niet gewoon zijn dat hij jou mist? Ik heb ook wel zoiets zodra m’n vriend weg is. Gewoon dat je je niet helemaal compleet voelt/ leeg voelt.
Maar goed, anders had hij dat misschien wel aangegeven. Lastig, want als hij het niet weet kan jij er niks aan doen. Misschien gaat dit vanzelf wel weer over.

Dit, aangezien hij ook aangeeft dat gevoel niet te hebben wanneer hij bij jou is.

BOKS ik ook, bij mij worden dan altijd mijn negatieve gevoelens 10 x erger :flushed: