leeftyds verschil / afstand / ex vriendinnen..

heeeey
ik ben 13 jaar (12 mei 14) en ik heb met een jongen van 17 … ik ben helemaal gek op hem we praten alleen niet zo veel … hij is heel vaak on dan typ ik waten dan negert hij me gwn … en dan als ik bijv. een vraagteken typ voel k me echt een stalker. … hij woont maar 20/30 km van me af maar we praten haast alleen via app ik heb hem via een instagram post ontmoet want hij sneed zigzelf en toen heb ik om zen nummer gevraagd en heb ik hem over mijn verleden verteld (snijden roken drugs sex ) alles toen we bijna 5 dagen aan et praaten en toen vroeg hij me ik zij ja later hoorde ik van een meisje uit de 1e dat hij haar ex is en hij om naakt foto’s had gevraagd dus ik vertrouwde het al niet meer … ik had het uitgemaakt en ik voelde me echt super schuldig tegenover hem want ik was gewoon op een roddel af gegaan !!! hij plaatste een pic op insta en ik reageerde <3 knapperd hvj will nevah forget u ! en ik kreeg nog een twee minuten later een bericht wil je me terug ik heb er over na gedacht en zij ja we hebben nu een week en steeds hoor ik van mijn school genoten ja hij is slecht en hij is een player maar hij is echt lief tegen me en ik ben echt gek op hem wie moet ik nou geloven :bored:

Interpunctie, do you use it motherfucker?

Maar hij lijkt me een foute jongen, en sowieso vind ik het raar dat je na 5 dagen al een relatie met iemand hebt die je nog nooit hebt gezien.

Dit, tot de macht 1000000000.

Ik weet zeker dat het niet gaat werken tussen jullie.

Dit. En na 5 dagen al een relatie, terwijl je elkaar nog nooit heb gezien en alleen van instagram ‘kent’.
Als hij iets van je wil (naaktfoto), stop er mee!

Ik snap er niet echt iets van, dus ik ga proberen je verhaal te vertalen naar het Nederlands.
----------------------------------------
Jouw verhaal :

heeeey
ik ben 13 jaar (12 mei 14) en ik heb met een jongen van 17 … ik ben helemaal gek op hem we praten alleen niet zo veel … hij is heel vaak on dan typ ik waten dan negert hij me gwn … en dan als ik bijv. een vraagteken typ voel k me echt een stalker. … hij woont maar 20/30 km van me af maar we praten haast alleen via app ik heb hem via een instagram post ontmoet want hij sneed zigzelf en toen heb ik om zen nummer gevraagd en heb ik hem over mijn verleden verteld (snijden roken drugs sex ) alles toen we bijna 5 dagen aan et praaten en toen vroeg hij me ik zij ja later hoorde ik van een meisje uit de 1e dat hij haar ex is en hij om naakt foto’s had gevraagd dus ik vertrouwde het al niet meer … ik had het uitgemaakt en ik voelde me echt super schuldig tegenover hem want ik was gewoon op een roddel af gegaan !!! hij plaatste een pic op insta en ik reageerde <3 knapperd hvj will nevah forget u ! en ik kreeg nog een twee minuten later een bericht wil je me terug ik heb er over na gedacht en zij ja we hebben nu een week en steeds hoor ik van mijn school genoten ja hij is slecht en hij is een player maar hij is echt lief tegen me en ik ben echt gek op hem wie moet ik nou geloven :bored:
--------------------------
mijn vertaling :

Hee,
ik ben een meisje van bijna 14 jaar en ik zit in een relatie met een jongen van 17. Ik ben helemaal gek op hem, alleen we praten niet zo veel. Hij is vaak online op whatsapp, en als ik dan iets stuur negeert hij me, alleen als ik een vraagteken stuur voel ik me een stalker. We wonen 20 a 30 kilometer van elkaar af, maar we praten alleen maar via whatsapp met elkaar. Ik ken hem door instagram, omdat hij zichzelf snijd. Ik vroeg hem om zijn nummer, en we begonnen te chatten, en ik vertelde hem mijn verhaal ( drugs, seks, snijden, roken).
Toen we 5 dagen met elkaar aan het chatten waren vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn, en ik zei ja. Later hoorde ik van een ander meisje dat hij haar ex is, omdat hij om naaktfoto’s ging vragen, dus ik vertrouwde hem niet meer, en ik maakte het uit. Ik voelde me super schuldig tegenover hem, omdat van een roddel was uitgegaan. Hij plaatste op instagram een foto, en ik reageerde “<3 knapperd hvj will nevah forget u”.
Na zo’n 2 minuten kreeg ik een bericht terug, met de vraag of ik hem terug wilde. Ik heb er over nagedacht, en we hebben nu weer een week lang een relatie met elkaar.
Ik hoor van mijn schoolgenoten dat hij slecht is en een player is, maar wie moet ik nu geloven? Mijn schoolgenoten of mijn vriendje?

---------------------------------

Nou, oke, nu is het een normaal verhaal. wil je nu een serieus antwoord?
serieus; meid, maak het lekker uit, dit verhaal klopt niet, en je bent nog lang niet klaar voor een relatie op je 13e leeftijd. ook van dat verleden van jou snap ik helemaal niks, maar het zal wel. sowieso snap ik het verschil van 13 - 17 niet, maar dat zal wel aan mij liggen :’) en een relatie na 5 dagen? sorry, maar dat klopt niet hoor!

mijn eigen mening; Sorry, maar ik vind het dood-hilarisch, en ik krijg het gevoel dat dit weer een heerlijke troll is :’) sorry not sorry

wauw, lange reactie van mij :’)

13 jaar en een ‘verleden’ met roken, seks, drugs, alcohol. Waar gaat het heen?

Is dit serieus?
Je bent 13 en hebt een verleden met snijden, roken, sex én drugs?

Meid, maak het uit en laat die jongen gaan, na 5 dagen een relatie is niet normaal en al helemaal niet als je elkaar dan via instagram kent en elkaar nog nooit hebt ontmoet…

@mettlesome helemaal mee eens.

Meid, doe niet zo hopeloos. Maak het uit, zowel zijn acties als jou acties zijn ongelooflijk dom. Doe dit jezelf niet aan, doe normaal en get a live. En laat het girlscene topic maar beter met rust want je krijgt toch alleen maar haat met je aanstelleritis.

:bowing_man:

Zeg me alsjeblieft dat dit een troll is?

ik heb hier geen woorden voor

Dit is niet serieus te nemen

#kangewoon #yolo #jwz

Aha. Nu in normaal abn graag?

Ik kan hier niet eens serieus op reageren (’:

:’))))))))))))))))))