leeftyd vriendje

Hoe oud ben je en wat vind je de “beste” leeftyd voor een vriendje?
&& wat vinden jullie van jongere jongens?

kben zelf 14 en voor mijn leeftijd kijk ik meer nssr jongens die 15, 16 zijn
kben niet zoiemand diejongere jongens aantrekkelijk vind khou meer van wat oudere boys :stuck_out_tongue:

xx

Ik ben 17, beste leeftijd voor een vriendje voor mij? 18 of 19 denkik. Maar ouder of jonger maakt me in principe ook niet uit, als het maar klikt.

Ik ben 17 mijn vriendje is 19. Vind ik wel goed.
Jonger heb ik neit echt een mening over, ik heb er zelf in ieder geval geen ervaring mee.

Ik ben 17 en heb een vriend van 18.
Vind dat als je 16 bent, je wel een fatsoenlijke relatie aan kunt gaan.
Hou zelf niet zo van jongere jongens, die vind ik nogal kinderachtig.
Maar dat wil niet zeggen dat jongens van 20 niet kinderachtig zijn, die zijn soms nog erger :cold_sweat:.
Maar als een jongen die jonger is dan mij, wel een beetje volwassen doet, dan heb ik daar ook geen problemen mee en zou ik daar best een relatie mee beginnen denk ik.

Ik denk dat wat het meeste voorkomt is dat het vriendje 1 tot 3 jaar is ouders is ongeveer, dat vind ik ook wel het beste.
Ik denk dat ik later wel op jongere jongens kan vallen, maar nu tog echt niet.

k ben zelf 15 myn vriend word in juni 17

jongere jongens zyn vreselyk kinderachtig.! sommige oudere jongens ook maaarja :zipper_mouth_face:

ben nu 16 en mijn vriendje is 18 :slightly_smiling_face: leeftijd maakt me op zich niet veel uit, als die maar leuk is :slightly_smiling_face:

ik ben zelf 13, en myn vriendje is 16, het klikt heel goed en we zijn gelukkig :slightly_smiling_face:

Ben zelf 17 en de leeftijd van een vriend is voor mij het best op 19/20.
Mijn huidige vriend is zelf 19. Leeftijd hoort niet zoveel uit te maken hoor ik veel mensen zeggen, maar het scheelt wel in het opzicht van in welk punt je in je leven staat, dat maakt het makkelijker èn in dat gebied vind je sneller een vriend.