leeftyd vriendje

Hoe oud ben je en wat vind je de “beste” leeftyd voor een vriendje?
&& wat vinden jullie van jongere jongens?

kben zelf 14 en voor mijn leeftijd kijk ik meer nssr jongens die 15, 16 zijn
kben niet zoiemand diejongere jongens aantrekkelijk vind khou meer van wat oudere boys :stuck_out_tongue:

xx

Ik ben 17, beste leeftijd voor een vriendje voor mij? 18 of 19 denkik. Maar ouder of jonger maakt me in principe ook niet uit, als het maar klikt.

Ik ben 17 mijn vriendje is 19. Vind ik wel goed.
Jonger heb ik neit echt een mening over, ik heb er zelf in ieder geval geen ervaring mee.

Ik ben 17 en heb een vriend van 18.
Vind dat als je 16 bent, je wel een fatsoenlijke relatie aan kunt gaan.
Hou zelf niet zo van jongere jongens, die vind ik nogal kinderachtig.
Maar dat wil niet zeggen dat jongens van 20 niet kinderachtig zijn, die zijn soms nog erger :cold_sweat:.
Maar als een jongen die jonger is dan mij, wel een beetje volwassen doet, dan heb ik daar ook geen problemen mee en zou ik daar best een relatie mee beginnen denk ik.

Ik denk dat wat het meeste voorkomt is dat het vriendje 1 tot 3 jaar is ouders is ongeveer, dat vind ik ook wel het beste.
Ik denk dat ik later wel op jongere jongens kan vallen, maar nu tog echt niet.

k ben zelf 15 myn vriend word in juni 17

jongere jongens zyn vreselyk kinderachtig.! sommige oudere jongens ook maaarja :zipper_mouth_face:

ben nu 16 en mijn vriendje is 18 :slightly_smiling_face: leeftijd maakt me op zich niet veel uit, als die maar leuk is :slightly_smiling_face:

ik ben zelf 13, en myn vriendje is 16, het klikt heel goed en we zijn gelukkig :slightly_smiling_face:

Ben zelf 17 en de leeftijd van een vriend is voor mij het best op 19/20.
Mijn huidige vriend is zelf 19. Leeftijd hoort niet zoveel uit te maken hoor ik veel mensen zeggen, maar het scheelt wel in het opzicht van in welk punt je in je leven staat, dat maakt het makkelijker èn in dat gebied vind je sneller een vriend.

Jonger kan ook altijd, zolang je maar gewoon op 1 lijn zit.

Ik ben 16, en mijn vriend is 18 (bijna 19) en dat gaat perfect. Al ben ik natuurlijk in sommige opzichten wat jonger en minder ver dan hij. Toch gaat het prima!

Ik ben zelf 14, en mijn vriendje is 16. Kan makkelijk, omdat ik in de 3e zit, hij 4e. Al mijn vrienden zijn ook 15, helaas blijf ik een beetje hangen…

Mijn vriend is 18 en ik ben 16. Ik vind dat sommige jongens van mijn leeftijd nogal kinderachtig zijn.

maakt me in principe niet zoveel uit.
ik ben 13(bijna 14) en heb een vriendje van 16:$

Volgens mij is ieders vriendje hier wel ouder :stuck_out_tongue:
Ik ben 16 en mijn vriendje is ook 16 (in Mei wordt hij 17)

Ik ben 17, mijn vriend 21.
Zijn bijna tegelijk jarig.
Leeftijd maakt voor mij niet heel veel uit, zo lang het maar klikt en goed gaat.

Ik ben net 16 en mijn vriendje is 14. Hij is anderhalf jaar jonger, maar ik vind hem totaal niet kinderachtig. Leeftijd maakt me niet heel veel uit, maar 3 jaar verschil (13 of 19) vind ik toch wel veel.

Ik ben 14 ,m’n liefje 15 , bijna 16 =]

Ik 16 en mijn schatje 19 :slightly_smiling_face:

Ik ben 14&m’n vriendje is 16. Vind ik wel goed, tegen de tijd dat ik 15 word, wordt hij 17.