ik vind een jongen leuk, hij is net 19 geworden, en ik ben 14. ik ken 'm al meer dan een jaar, en we kunnen zo goed opschieten dat we elkaar broer en zus noemen. hij vind me ook leuk, alleen de leeftijd zit 'm dwars. hij wil wachten tot ik 16 ben. wat moet ik doen?
als jij 16 bent is hij 21, dus daar heb je ook niks aan, als het voor jou goed voelden voor hem ook moeten jullie het gewoon proberen
wat zeggen je ouders ervan eigenlijk?
xx
dan zit er nog net zoveel verschil tussen hoor :’).
praat erover met hem en zoek misschien andere stellen met hetzelfde probleem?
misschien helpt dit: toen ik 13 was ging ik met iemand van 18. en zo zijn er veeel meer stellen.
Ik denk dat jij niet zoveel kan, als hij niet wil…
Toen ik 14 was ging ik ook altijd om met jongens van 18. Maar het ligt maar net aan de persoon zelf, de één gedraagt zich namelijk een stuk volwassener dan iemand anders. Maar ik kan me voorstellen dat hij wil wachten tot je 16 bent, omdat je dan allebei toch wat meer in dezelfde ‘fase’ zit.
misch is het gewoon het beste dat jullie goeie vrienden blijven en iemand van je eigen leeftijd gaan zoeken
mijn ouders vinden hem heel lief. en zouden het helemaal niet erg vinden.
Het is een persoonlijke keus… een vriendin van me heeft twee vriendjes gehad die beide 5 jaar ouder waren (een toen ze bijna 14 was met een jongen die bijna 19 was, en pas nog met een jongen van 19 toen ze zelf bijna 15 was…).
Zelf vind ik 5 jaar echt te veel, zeker op zo’n jonge leeftijd, en als hij het ook te veel vind kan je hem moeilijk gaan pushen…
nou dan
maarja, als hij wil wachten, dan zul je moeten wachten xd maar zooo groot is het verschil niet, als je echt om hem geeft
xx
Ik was 15 toen ik met mijn vriend kreeg, hij was toen 20. We hebben nu nog steeds met elkaar ik ben nu 19 hij bijna 25. Het ligt er gewoon aan hoe volwassenjij bent. Dit verschilt bij meiden gewoon heel erg.
ik ben 16 en hij 20
er zit 4 jaar en 2 maand tussen
toen ik 14 was ging ik ook met een jongen van 18 (bijna 19), dus het kan best. Meisjes zijn ook qua gedrag 2 jaar ouder (dat hoorde ik ;p)
Ik vind de laatste tijd ook iemand leuk van 20, terwijl ik zelf 15 ben. Best groot leeftijdsverschil toch. Maar als ik dan weer naar mn ouders kijk… 26 jaar verschil x’] Hmm moeilijk
ik ging met een jongen van 26 terwijl ik zelf 18 was
8 jaar verschil
tis niks geworden
maar ik vind niet dat leeftijdverschil een relatie moet beinvloeden
als het goed voelt maakt dat toch niks uit
ik voel iets voor iemand van 15, 3 jaar leeftijds verschil en nu zit ik dus soms egt van: dit is onmogelijk, en 5 minuten later: nou miss…XD dus tsja
Ik was 16 toen ik een relatie had met een véééél oudere man (net 26)
Het was overigens niks geworden, was meer volwassen op die leeftijd, dan hij op z’n 26ste xD :'3, op z’n zachtst gezegt, was ie nogal jaloers, en dan heb je het ook weer gehad…
Maar, vind het geen groot verschil…
Waarom hij wel dan?..
Ik ben 14, mijn vriend is 18 gaat heel goed hoor
Het ligt er maar net aan hoe jullie met elkaar omgaan enzo…
ik ben zelf nu 15 en heb een vriend van 19 (in de herfst 20) zelf vind ik dat het wel kan
Ja ik heb nu ook hetzelfde… Ik ben over een paar dagen 15, en deze jongen word in oktober 20. Hij;s dus ouder dan mijn broer, echt raar… Maar we hebben wel gezoend enzo, en toen ‘lekte’ het uit (binnen echt 2 uur, kut vriendinnen, hahaha). En nu voel ik me zo ongemakkelijk als we bij onze vrienden zijn zeg maar. Want ik schaam me dan gewoon voor mijn eigen leeftijd. Want al zijn vrienden zijn ook zo oud, maar dat zijn ook mijn vrienden (ken hun langer dan deze jongen), maar dan gaan ze vet kinderachtig echt opmerkingen maken dat je denkt van; dammnnn.
Volgens mij zit ik er meer mee dan hij. xD
ik 17 en hij 21, we schelen op een maand na 4 jaar
zo’n leftijdsverschil kan wel, als jij een btje volwassen bent en hij
respect voor je heeft en je niet probeert te veranderen