Leeftijdsverschil

Ik vraag me af hoe jullie hierover denken. wat zijn de leeftijdsgrenzen van een lover?

Vinden jullie het belangrijk dat de jongen ouder is?

Wat vinden jullie er van als de jongen 18 is en het meisje 20?

Een vriend van mij, die belde me zaterdag ineens dat hij me wilde zien. ik ben net 2 maand weer vrijgezel. Het was erg leuk hem gezien te hebben, maar sinds toen flirt ie aan 1 stuk door. Hij is wel een schat, maar ik weet het niet. Hij is gewoon een vriend van me, en niet de jongen waar ik normaal op zou vallen ofzo. Maar nu wilie met me op date. Wat moet ik doen? Want ik weet het niet, misschien is het ook wel heel leuk…

Jongens lopen meestal achter he? Maar ja hangt er vanaf hoe ze allebei in het leven staan.

Ja dat is waaar. Die vriend van mij is wel volwassen maar ik merk wel dat ie iets jonger is. Normaaal val ik op wat oudere , lekker volwassen en mannelijke jongens :’) maar hijs echt een schat dus ik wil ook niet nee zeggen. en ik weet eigenlijk ook geen reden waarom ik het niet zou doen… behalve in het geval dat hij mij leuk gaat vinden en ik denk van echt niet meer als vrienden. want dan werkt vrienden zijn straks ookniet meer.

Je zegt dat het gewoon een vriend is en een jongen waar je normaal niet op valt. Dus even helemaal los gezien van de leeftijd, waarom zou je dan wel met hem willen daten?

Mijn vriend is bijna 2 jaar jonger dan ik ben. Ikzelf merk weinig van het leeftijdsverschil.

MercurySummer - Ja dat klopt, daarom was het ook even onwennig dat ie begon te flirten. Hij is absoluut niet lelijk, heeft een hele lieve uitstraling en niets mis mee. De jongens waar ik normaal op val zijn vrijwel altijd sukkels. En hij is echt een lieverdje. Misschien doelde ik ook meer op zijn uiterlijk:P

kzou t niet doen als je toch al weet dat je niet op m gaat vallen
je geeft hem alleen maar valse hoop en het kan je vriendschap verpesten

Misschien moet je het maar gewoon doen dan! :relieved:

Leeftijdsverschil blijft lastig. Als jij vindt dat je een beetje op hetzelfde niveau zit en hem ziet zitten zou ik het gewoon proberen :slightly_smiling_face:

Mijn bijna vriendje is 20 en ik ben 16… Vind ik wel kunn. Maar een klasgenootke van mij is 16 en haar vriend 25… Dat vind ik níet kunnen. 4 jaar verschil vond ik zelf ook het maximale, heb ik altijd gezegt

Leeftijd maakt niet uit, gedrag is bij iedereen anders.