leeftijdsverschil

ik ken van school een jongen van 16 (ik ben 13) en we waren eerst heel goed bevriend maar toen zei hij dat hij verliefd op me was … en toen hebben we ook een tijdje iets gehad. en toen ging het weer uit, maar ik vond hem nog steeds leuk. we hebben nu “iets”, maar niet “dat”… alleen hij doet nu wel alsof we zoiets hebben en hij mist me snel, hij zegt steeds dat hij van me houdt enzo. en hij wilde een afspraak met zijn vrienden afzeggen om met mij naar de stad te gaan (dat mocht niet van mij =P). hoe kan ik zorgen dat hij iets minder “plakt”, zonder dat hij het merkt? want hij vroeg laatst ook al of ik nog wel van hem hield enzo, omdat ik zei dat hij niet langs hoefde te komen. en ik had het uitgemaakt omdat ik hem toch te oud vond en ik heb geen behoefte aan een vriendje, daarom heb k dus niks meer met hem. maar als ik dan niet bij hem ben of een keer geen knuffel krijg ga ik hem missen. maar ik wil helemaal niks met hem! what to do?

Nou… heel simpel. Zeg hem gewoon dat je geen behoefte hebt aan een vriendje (op dit moment) en even rust wilt. Dan lieg je niet tegen hem en het komt niet al te hard aan, succes xxx

hmmm. ja oke. :’) ik probeer 't vanavond wel op msn.