ik ben helemaal gek op iemand en hij ook op mij.
maar het leeftijdsverschil is misschien een beetje groot. (10 JAAR) ik ken hem al een half jaar en we hebben gezoend enzo. zouden jullie dit normaal vinden. of vinden jullie dit niet kunnen.
hij heeft ook aan me gevraagd of ik het met hem wil doen. nu vraag ik me af wat andere wel niet van me zullen denken en wat zijn vrienden wel niet van me denken?
Jij bent 14. Dus hij is 24. Ik zou er nog wel even mee wachten als ik jou was, als ik dit zo lees heb ik het gevoel dat hij je wil gebruiken.
Hangt er vanaf hoe oud jij bent, en hoe oud hij is.
Jij 14, hij 24; Nee.
Jij 18, hij 28; mwah…
Jij 25, hij 35; ja hoor.
Dus.
Hoe bedoel je dat leeftijdsverschil dan, want als hij 10 jaar is, ben jij de perv, en anders is het even creepy, net wat scrumptious zegt.
eigenlijk best apart dus wacht 4jaar en niemand maakt er echt een probleem van
@marshmalloww hij is 24
vind je wel te jong voor iemand van 24, vooral omdat ie nu al heeft gevraagd of je het met hem wil doen… komt inderdaad over alsof hij je wil gebruiken
Idd.
Ik vind dat dat eigenlijk altijd wel kan.
Ik bedoel, je wordt toch verliefd op de persoon, niet op zijn leeftijd ?
Als je gelukkig met hem bent, vind ik dat dat gewoon moet kunnen.
Alleen zou ik het nou in jouw geval niet doen.
Hij is en blijft natuurlijk wel 10 jaar ouder en denkt meer aan seks dan jij doet op jouw leeftijd.
Hij zegt dat hij het met je wilt doen, en omdat jullie dus zoveel verschillen in de leeftijd, zou ik nu niks met hem nemen.
Het lijkt mij dat hij op dit moment alleen een relatie met je wil nemen om seks met je te hebben en niet omdat hij je echt leuk vind.
Dat hij de ‘relatie’ gebruikt als een middel om seks met je te hebben, want ja, dan hebben jullie immers een relatie.
Dus, nu in jouw geval zou ik het niet doen.
kleine toevoeging ik zei tegen hem dat ik het nog wel erg vroeg vond en hij zei oke dan wachten we gewoon tot dat jij er klaar voor bent
Ik vind het leeftijdsverschil opzich geen supergroot probleem, maar vanwege het feit dat hij je al heeft gevraagd of je met hem naar bed zou willen denk ik dat hij niet echt betrouwbaar is. Waarschijnlijk wil hij je gebruiken of zo iets. Behalve als jij ook graag seks met hem wilt hebben moet je hem gewoon vragen om te wachten, als hij je echt leuk vind doet hij dat wel. Ik ben 14 en heb een vriendje gehad van 25 (W00T shocking ik weet het) maar hij was heel erg lief, helemaal niet op seks gericht enzo, dus zo kan het ook.
Ik zou t niet doen, ookal hou je van hem
Hij is wel 10 jaar ouder dus 10 jaar verder en op die leeftijd zal hij wel heel veel aan sex denken, en idd hij zal je dan gebruiken, maar wie ben ik om dit te zeggen ik kne hem natuurlijk niet!
Ik vind in dit geval het leeftijdsverschil wel heel erg groot?
Denk is realistisch na, wat moet een jongen van 24 met een meisje van 14? Jullie zitten in totaal andere levensfases.
Maar hij had het sowieso niet moeten vragen. Je kan zelf toch wel aangeven wanneer je het wilt doen?
Nu lijkt het een beetje alsof hij wil dat je er echt over na moet denken omdat hij het sowieso wel wil.
Mijn vriendin had ook een soort vriend van 10 jaar ouder, zij is bijna 16. Het werd uiteindelijk niets omdat ze het gevoel had dat ze later ingeruild zou worden voor iemand van zijn eigen leeftijd.
Soms kan het natuurlijk wel goed gaan, maar op deze leeftijd is het altijd een beetje uitproberen.
[i]ik zou het niet doen. De meeste jongens die ouder zijn, zijn daar wel op uit. Niet allemaal natuurlijk de jouwe kan anders zijn.
Maar wat als hij 29 is en een gezinnetje wil gaan starten. Dan ben ji 19 and pregnant. Of vind je dat niet erg?[/i]
Dat mag ze zelf weten. Het is ook niet realistisch om te denken dat ze een gezinnetje krijgen.
Er zijn ook mannen die op hun 35e een kindje willen, dus dat geldt echt niet.
Misschien voel je je fijn bij hem, maar er is wel veel verschil…
Maar ik bedoel maar ze willen beide vast wel dat het uitloopt tot iets. Als ze ging scharellen met hem dan hoefde ze ons waarschijnlijk geen advies te vragen,
hij wil geen kinderen tjaa… hoe ik dat weet hij vertelde een droom aan me waar ik een kind had toen vroeg ik wil je kinderen dan toen zei hij nee. aangezien ik ook geen kinderen wil lijkt me dat geen probleem
meerdere mensen hebben je advies gegeven om niet ermee door te gaan maar als je blijft zeggen dat het wel goed gaat met jullie omdat jullie beiden geen kinderen willen. Dan moet je gewoon lekker saampjes blijven want je wil het zo graag