Leeftijdsverschil

Ik heb een beetje een probleem met mezelf haha,
want ik ben 14 jaar, en ik val alléén maar op jongens die 16+ zijn(liever 17 dan 16)
Maar mijn max is qua relaties 20.
Maar veel mensen vinden dit verschil veel te groot, ik vind het helemaal niet erg ofzo
maar het is gewoon dat jongens echt niet naar je kijken, want in hun ogen ben je nog “klein”, het is gewoon heel irritant, dus ik heb crushes op 10 jongens van mijn school maar allemaal kennen ze me niet enzo, dus wat vinden jullie, is zo’n leeftijdsverschil van 14-17(minimaal) te groot, en hoe kan je beter opvallen bij zon jongen?
Want ik mag nog niet uit dus ik spreek eigelijk nooit oudere jongens.

Het ligt er ook aan hoe je eruit ziet denk ik. Je hebt meisjes van 14 die echt nog kindjes zijn.

Ligt er net aan hoe jij bent, en hoe de jongen is.
Maar ik denk dat je op je 15e of 16e meer kans hebt op een jongen die 3 jaar ouder dan jou is.

ik word wel altijd ouder geschat, met het wk was ik nog 13 en toen had ik een gesprek met 2 mannen over hoe oud ik was, ze schatten mij 18 of 19 maar ik had maar niks gezegd haha, maar ik heb nog geen tieten. :astonished:

Val je op hun leeftijd of op hun innerlijk/uiterlijk.
Want het lijkt mij dat je ook gewoon moet kijken naar jongens van je eigen leeftijd, tenminste dat zou ik proberen.

14 - 17 vind ik niet zo’n groot verschil
Maar 14 en dan 20 jarige jongens… vind ik wel weer wat anders
Ook omdat de jongen meerderjarig is en jij niet. En daar zijn zoveel ‘discussies’ over. Op een bepaald moment, waarschijnlijk als jij ook meerderjarig, of ten minste ouder bent dan 14, vallen die leeftijdsverschillen niet meer zo op. En wat ouijesuis zegt, dat het ook veel te maken heeft met je uitzien en zoals je zelf zegt, ja, als jij al niet uit gaat/uit mag gaan en nooit echt oudere jongens spreekt valt er helaas niet veel aan te doen dan wachten (?)

Ik word ook vaak ouder geschat, maar je wordt ook al gauw ouder geschat als je een dikke laag make-up op hebt en als je inkijk hebt.
Dus eigenlijk wil dat niets zeggen, en al helemaal niet als onbekende mensen dat tegen je zeggen.

ik zou willen dat ik verliefd kon worden op jongens van mijn leeftijd.
maar ze zijn allemaal nog gastjes(jullie weten wat ik bedoel) en ze willen vaak
nog niks serieus, alleen maar zoenen enz snapje, en die grote serieuzere jongens trekken me meer aan…

Ben je al wel eens met zo’n jongen in contact geweest dan?
Misschien is het wel beter om helemaal nog even te wachten met jongens, relaties, etc.

@whiskeycola. Je hebt wel gelijk ja. Als ik kijk naar de jongens uit mn klas, die zijn vaak ook nog wat kinderachtig.
Maar het ligt er ook aan hoe je zelf in het leven staat denk ik. Ben jij nog een beetje kinderachtig (denk het dan niet) of sta je volwassener en serieuzer in het leven?

ja met 1 jongen op school die ik leuk vind, eind vorig jaar op schoolfeest hebben we gedanst enz, maar volgensmij had hij iets op dus dat hoeft natuurlijk niks te betekenen… maar ik kan geen hoogte van hem krijgen want we hebben wel oogcontact enz…

nee serieuzer, misschien wel te serieus om het zo te zeggen want tja, je loopt niet echt mee met je leeftijdsgenoten, bij sommige uitspraken kijken ze je ook echt raar aan van, waaaat praat zij nou weer

Oogcontact noem ik niet echt flirten eigenlijk. Want weet je, iedereen kan zeggen ‘we hadden oogcontact’ terwijl je ook gewoon iemand aan kan kijken.

Naar mijn mening hoor je op je 14e ook nog helemaal niet serieus bezig te zijn. En nu kom je best wanhopig (en al helemaal niet volwassen) op me over dat je zo graag oudere jongens wil en meer dan zoenen wil.

Jij weet precies te verwoorden wat ik dacht :’)

Dat komt ook echt weird over en het is over het algemeen bekend dat jongens zowieso achter liggen op de meisjes en minder snel echt volwassen worden, maar euhm…voor die OUDERE jongens ben jij nog het “gastje” en willen ze niks met zo’n ‘jong ding’ als jou :grimacing:

Ik val juist op jongere jongens, nouja veel jonger zijn ze niet, tot ongeveer een halfjaar jonger dan ik denk ik… Maar dat komt doordat zo ongeveer alle jongens die ik ken jonger zijn dan ik… zowie zo de jongens die ik ken van school. Ik ben namelijk nogal een late leerling…

Kwil nog even wat zeggen en niet aanvallend bedoeld, maar vaak als je zo jong bent is het heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zeldzaam dat je (nu 14 jaar) en 10 jaar later nog met dezelfde jongen bent als “toen” je 14 was. Dus dat "serieuze’ is ook maar zo zo…

En dan dat jonge jongens alleen maar willen zoenen e.d. Wil jij je dan al door het leven neuken? (okay, neemt niet weg dat ik al seks had op m’n 13e, of laten we zeggen…ontmaagd ben) maar ja, klinkt echt zo alsof je je door het leven wil neuken

ik was ook 14 toen ik iemand van 17 leuk vond, en achteraf gezien vond hij mij volgens mij ook leuk…
dus dat verschil is niet zo groot, het is anders als je opeens mensen van 26 leuk gaat vinden, want dat vind ik wel een beetje weird…

meisjes van 14 die proberen op te vallen bij jongens van 16 of 17 moeten is even goed naar zichzelf kijken want ik zie genoeg van dat soort kinderen rondlopen en ik kan je zeggen dat het niet echt ehm, goed overkomt.

en die van 14 willen zo snel volwassen zijn en de slet uithangen, zo komt het iig onwijs over. in plaats van dat je daar nou es een keer geen haast mee hebt en gewoon eens kijkt met een jongen die ook leuk zijn van je eigen leeftijd.

en die laatste post kan echt niet sorry hoor maar nu kom je precies zo over als hierboven beschreven. omg.