Leeftijdsverschil

Hey,
Wat vinden jullie van 3/4 jaar leeftijdsverschil? Ik wordt over een paar maandjes 14 en hij is net 17 xD

Met die leeftijd vind ik het veel…

Dus 13 en 17 eigenlijk. Jij zit net op de middelbare en hij gaat er of bijna vanaf of gaat studeren. Dus ik vind het persoonlijk een te groot verschil in deze fase.

Ligt aan de situatie maar waarschijnlijk te groot. Hij zit in een hele andere levensfase en wil waarschijnlijk al seks.

Normaal vind ik dit een minimaal leeftijdsverschil, maar op deze leeftijd vind ik het ook wel een beetje te groot. Jullie zitten nog in te verschillende fases. Maargoed, het is niet dat jullie 20 jaar verschillen ofzo dus als jullie elkaar leuk vinden kun je het toch gewoon proberen?

qua jaren valt t reuze mee, maar bij dit soort dingen moet je kijken naar t soort leeftijdsverschil… hij is 17, en jij 13, dus de kans is groot dat hij behoefte heeft aan andere dingen zoals verder op het gebied qua zoenen en seks, uitgaan dat soort dingen.
Alleen een dingetje om rekening mee te houden vind ik persoonlijk, maar dat hoeft niet ten koste van de relatie te gaan :sunglasses:

Opzich het leeftijdsverschil is niet heel -dramatisch- groot. Alleen zitten jullie beide heel verschillend in -waar sta ik in het leven-.