Leeftijdsverschil

Een vriendin van mij is 14 en ze vind iemand leuk van 19/20. Nou ja op zn hyves staat 18,maar volgens een collega van hem is hij 19,misschien 20.

Vind jij 14-19/20 kunnen XD?
En wat is volgens jou nou écht het grens?
Voor mij 14-18. Groter lijkt me niet zo…kunnen.

3 jaar leeftijdsverschil vind ik de grens.

ik denk dat het wel een beetje een te groot leeftijdsverschil is. een grens heb ik niet echt, ik vind 14-18 bijv. te groot, maar 18-22 kan wel. het ligt aan de leeftijd.

ik vind dat er geen grens in de liefde is:P
noujh, miss bekijk ik het wel raar maar als je egt iemand leuk vind telt de leeftijd niet mee vind ik

zo zie ik het ook. kijk 14-20 is best groot. maar 20-26 vind ik weer niks aan. Je zit dan allebei in hetzelfde leeftijdsfase. Een 14-jarige is nog een puber. Een 19/20 jarige is dan allang volwassen. MAAR een 20 jarige is ook volwassen en een 26 jarige ook. Dus dan kan het absoluut wél :stuck_out_tongue:

Mee eens.

Bah, ik vind dat er tot onder de 16 wel een grens is hoor. Je komt net uit de pampers dan en je weet nog niet eens wat liefde precies inhoudt.

Zeg dan onder de 14. Ik ben 15 en ik weet zeker heel goed wat liefde inhoud.

Overdrijven is ook een vak. Toen ik 14 was wist ik heeel goed wat echte liefde was,maar mijn mede mensen van 14 wisten dat eigenlijk niet ^^.

Vanaf 15 vind ik niet echt dat er nog een grens aanzit. Ja niet met iemand van 30 jaar ouder, maar je begrijpt wat ik bedoel. Voor een 14 jarige ligt de grens denk ik wel rond de 18

Ligt er ook aan wat voor type meisje het is vind ik. Misschien is ze zelf al een stuk volwassener als leeftijdgenootjes :]

Ik vind 3 jaar wel het maximum, op deze leeftijd dan.
Als ze wat met iemand krijgt die 20 is, vind ik dat verschil te groot, maar dat is hun eigen keuze…

14-19

Heb zelf toen ik 14 ( Bijna 15) was ook met iemand van 20 (bijna 21) gehad. En aan het begin lijkt het gewoon normaal, alsof er niets aan de hand is. Maar ‘’ je verkering xD ‘’ is gewoon veel volwassener en dat merk je dan wel, diegene kijkt ook meer in de toekomst terwijl je dan zelf gewoon bijv. bezig bent met school en examens.

Ik vind het ervanaf hangen hoe die jongen is xd.

idd… maar ook hoe het meisje is…
maarja ik vind een 14-jarige en een 18-jarige al een best wel groot verschil tussen zitten… maarja, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen en als ze elkaar leuk vinden boeiend als hun maar gelukkig zijn

weg,
was voor iemand anders maar is al opgelost

ik ben 16 hij is 20

Ja bij mij is dus ook een groot leeftijdsverschil.
Er is een jongen die ik leuk vind, maar die is 21, en ik ben 14 (bijna 15)
Er is dus nog niet echt een relatie ofzo, maar ik denk eerlijk gezegd wel dat die er gaat komen.
Nu heb ik wel een probleem.
Ik ging laatst met hem naar de bios, met hem alleen.
Hij is dus 21, maar ik heb tegen mn moeder gezegd dat hij 15 is en dat ik met meer vrienden naar de bios ging.
Ik zei tegen hem dat mn moeder het wel goed zou vinden dat ik met hem naar de bios zou gaan, ook als ze zn leeftijd zou weten, maar toen ik het aan mn moeder wou vragen durfde ik ineens niet meer.
Toen heb ik dus die leugen verzonnen.
Ik spreek binnekort weer met hem af, en ik zal vast nog wel een smoes weten te verzinnen, maar als het nu wel echt wat wordt heb ik dus wel een probleem.
Iemand enig idee wat ik moet doen ??

Tja, eigenlijk is het allemaal relatief. Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat liefde echt inhoudt en ik vrees dat ik het zelf niet echt weet, ik ben het alleszins nog niet tegengekomen.