leeftijdsverschil

Hee

Iemand in de klas is verliefd op mij, maar er zit best wel een leeftijdsverschil tussen.
Ik ben 22 en hij nog maar 16. Ikzelf vind eigenlijk dat dat verschil best groot is, maar andere mensen zeggen dat het meevalt. Wat vinden jullie er van?

Ik zelf vind het leeftijd niet uitmaken. Nu vind ik wel dat jongens die 16 zijn nog niet echt volwassen zijn. Maar dat is mijn mening.

Ik zelf viel altijd op oudere jongens/mannen. Ik scheel 7 jaar met mijn man. Ik was zelf 16 toen wij iets kregen en hij was 23.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en niet wat andere ervan zeggen.

Ik zou het verschil te groot vinden voor mezelf, helemaal omdat jongens vaak wat later volwassen worden dan meiden…

Als het andersom was geweest vond ik het meevallen, maar jij zoveel ouder dan hij… Ligt er natuurlijk aan hoe hij is, maar als ik kijk naar de zestienjarige jongetjes om mij heen hoef ik daar echt niets van te weten. Zou ik niet eens normaal bevriend mee kunnen zijn. Vaak enorm kinderachtig bezig en niet serieus. Maar misschien is hij wel heel serieus en normaal.

Ik vind het leeftijdsverschil echt te groot, ook als het andersom was geweest.
Bovendien zeg je zelf ook al in je post dat je het verschil best groot vindt, wat maakt het dan nog uit als andere mensen denken dat het wel meevalt?

Wat ik altijd heb gemerkt van jongens rond die leeftijd is dat ze ver achterliepen bij meisjes. Nu ik bij jongens van +20 in de klas zit, is dat zo’n verschil. Ik ben 17. En inderdaad, andersom was prima geweest, maar het verschil vind ik nu te groot. Maar als het voor jou goed voelt, moet je dat doen

dit.

Ik vind het verschil te groot. En ja, dat zou ik ook zeggen als de genders omgekeerd waren, want dat zou naar mijn mening niet mogen uitmaken.

Je zit gewoon met een volwassen persoon (man/vrouw) en een ‘kind’ (meisje/jongen).