Leeftijdsverschil

Gisteren, met Kingsnight, ben ik een hele leuke jongen tegengekomen. Hij is ontzettend knap en hij bleef steeds bij mijn vriendengroepje dansen. Op een gegeven moment waren wij alleen aan het dansen. We hebben meerdere keren gezoend, heel veel gedanst en we hadden het heel gezellig. Het enige probleem is dat ik 15, bijna 16 ben en hij 20. Tenminste dat dacht ik. Na een beetje zijn insta gestalkt te hebben kwam ik erachter dat ie 21 is. Ik had eigenlijk meteen zoiets dat ik het bij deze avond laat, want het leeftijdsverschil is te groot. Maar hij doet een opleiding gymleraar en gaat waarschijnlijk volgend naar stage lopen op mijn school! Help!
Heeft iemand advies? Hij heeft mijn nummer en heeft me al een keer geappt. Wat moet ik doen??
Normaal doe ik nooit zoiefs, ook de eerste keer dat ik heb gezoend gisteravond :flushed: maar ik was behoorlijk aangeschoten… iemand advies??

Gewoon vriendelijk terug appen dat je het leeftijdsverschil te groot vindt. :wink:

^ Wat Orchard zegt. Zou denk ik voor nogal ongemakkelijke situaties zorgen als je niet duidelijk bent en hij bij je op school stage komt lopen. Krijg je ook les van hem? Zo ja, zou ik gewoon normaal tegen hem doen. Waarschijnlijk doet hij dan ook normaal terug en is er niks aan de hand :wink: Succes!

Als je het leeftijdsverschil te groot vind idd doen wat hierboven gezegd wordt! Ik wil alleen even zeggen dat ik net 17 ben geworden en m’n vriend bijna 23 wordt. We verschillen meest van de tijd het jaar 6 jaar maar het gaat prima! Maar je moet het zelf weten natuurlijk… Succes!

Als je hem echt leuk vind en je denkt dat het misschien wel wat kan worden dan moet je er gewoon voor gaan, ondanks het leeftijdsverschil. Maar als het leeftijdsverschil je dwars zit dan moet je hem dat duidelijk maken. Je kan het ook tegen hem zeggen dat je het leeftijdsverschil wel groot vind, maar dat je het wel wilt proberen. Dan weet hij ook meteen waar hij aan toe is.

Leeftijd is maar een getalletje.