Leeftijdsverschil..

Hey,

Ik praat al een tijdje met een jongen die ongeveer een uurtje van mij vandaan woont, hij is heel erg lief tegen mij en we willen ook gaan afspreken, maar hij is 14, ik 16, en ik weet niet of dat een probleem is? En wat als ik er later toch achter kom dat het verschil toch te groot is?
Wat is jullie advies?

Xx

Tuurlijk is dat niet te groot, het is maar 2 jaar! Als het goed aanvoelt enzo, dan is er niks mis mee denk ik? Pas wel op dat het niet opeens een man van veel ouder is, dus spreek af op een openbare drukke plek!

Je bent nog jong. Doe wat nu goed voelt, pakt het uiteindelijk niet goed uit?, dan is dat ook geen ramp.

En nee het leeftijdsverschil is niet groot :wink:

Mijn beste vriendin heeft een vriendje van 15 terwijl ze zelf 12 is. Dus no worry: als hij je echt leuk vind, en jij hem, maakt dat niets uit.

Het is maar twee jaar! Dat is echt geen groot verschil en als het voor jullie allebei goed voelt, zou ik er gewoon voor gaan!

Dankjewel allemaal! Hier heb ik wel wat aan denk ik;)

Persoonlijk zou het voor mij een te groot verschil zijn. Maar dat komt omdat ik gewoon niet op mannen kan vallen die jonger dan mij zijn (ligt eraan hoeveel jonger, maar 2 jaar is voor mij veel).
Maar als het voor jou niets uitmaakt, en je hem leuk vind dan hoeft het toch helemaal geen probleem te zijn? Het enige wat ik kan bedenken is dat hij misschien wat te kinderlijk kan zijn, maar dat hoeft niet natuurlijk.
Gewoon lekker met hem afspreken, wordt vast leuk! (;

Als jullie het nu leuk hebben dan maakt leeftijd niet uit. Ga ervoor als het goed voelt.