leeftijdsverschil??

hoii ik ben een meisje van 18 en word in maart 19.
er is dus een jongen die ik echt suuuuper leuk vind en hij mij ook. het enige is dat hij nu nog maar 16 is en over een paar maandjes 17 wordt. hij is eigenlijk helemaal niet “kinderachtig” ofzo en ik kan echt volwassen gesprekken met hem voeren. het volgende is ook, dat hij nog nooit verder gegaan is dan zoenen met een meisje. en ik heb alles al wel gedaan zeg maar… haha. ik vind dit verder echt geen probleem, maar vroeg me eigenlijk af wat jullie er van vinden. duss laat maar horen wat je denkt… of je het raar vind of juist dat het gewoon moet kunnen. jullie mening beinvloed mijn keuze echt niet verder, was alleen wel benieuwd haha :slightly_smiling_face:

Als jullie elkaar echt leuk vinden, hoeft het helemaal niets uit te maken. Daarbij vind ik het leeftijdsverschil helemaal niet zo groot hoor. Kan prima! :slightly_smiling_face:

Ik vind hier eigenlijk niets raars aan.
Een heel goede vriendin van mij heeft ook een vriendje die 2 jaar jonger is. Ik weet niet of hij nog maagd was, maar hij had in elk geval nog nooit een echte relatie gehad.
Als jullie bij elkaar passen is het toch goed :slightly_smiling_face:

Als hij leuk is en je hebt het gevoel dat je wel op hetzelfde niveau zit, prima toch? Vind het verschil ook niet zo groot hoor, je bent allebei nog zo jong.

Ik vind dit verschil niet te groot hoor, zeker niet als je hem leuk vindt en je gewoon volwassen gesprekken met hem kunt voeren (omdat jongens vaak kinderachtiger zijn…) Ik ken ook jongens van 25 die zich als 17 gedragen dus leeftijd zegt niet alles :wink:

Mijn vriend is ook jonger dan ik (oké, wel maar 1 jaar en 3 maanden en wij zijn beide ouder dan jullie, ik 20 hij 19) maar inderdaad, als jullie gevoelens voor elkaar hebben en het voelt goed, wat maakt leeftijd dan uit?
Je zegt dat hij zich absoluut niet kinderachtig gedraagt, dan zou ik zeggen ga ervoor.

Ik zou juist fijn vinden als een jongen nog “maagd” was. En als hij jonger is en je merk er niks van who cares?
Just go for it girl!

Het is toch niet zo een heel groot verschil, als je hem leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan!

Ik vind het niet raar. :slightly_smiling_face:

Aangezien je zelf al aangeeft dat 'ie niet onvolwassen is voor zijn leeftijd zou ik er gewoon voor gaan! Leuk.

Zo een groot verschil vind ik het niet.
Als jij heb leuk vind, is er verder geen probleem toch? :slightly_smiling_face:

dankjewel voor jullie meningen! ik ben er blij meee:)

Er zat jongens die jonger zijn dan hun vriendinnen, maar ik snap wat je bedoeld hoor!
Ik val zelf ook op oudere maar er is echt niks mis of raar mee, helemaal als jullie op de zelfde golflengte zitten.

ik heb dit ook…
ik ben 16, bijna 17 en hij is 22…
is dat raar? (we hebben nog niks officieel)

Het leeftijdsverschil is niet heel groot en je zegt zelf al dat hij niet kinderachtig is, dan zou ik het gewoon proberen! Ik zou het trouwens wel heel vreemd vinden om een jongen te hebben die nog nooit is verder gegaan ofzo, komt vast ook omdat ik dat nog nooit heb gehad. Vind het wel fijn als de jongen de touwtjes in handen heeft :’)

Geen probleem!
Als jij hem leuk vind, en hij jou is het top. Daar gaat het om, niet om hoe oud iemand is.

Het is inderdaad een raar idee als je erover nadenkt maar why not. Als jij hem leuk vind, hij jou. Who cares.