Leeftijdsverschil...

Heey girls, ik zit dus beetje met een probleem
Ik zal het eerst effe uitleggen.
Ik ben ontzettend verliefd op een jongen van 21 jaar en ik ben 15. 6 jaar leeftijdsverschil. Kan dit of niet?

Hmmm ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik vind het zelf een te groot leeftijdsverschil.

Ik vind het net kunnen, als jij volwassen bent voor je leeftijd, en hij nog niet te volwassen.

Maar ik denk dat de meeste jongemannen van 21 jaar niet zo geïnteresseerd zijn in iemand van 15, dus ik denk dat de kans tamelijk klein is dat hij jou ook leuk vindt.

Kijk we kunnen echt heel goed met elkaar opschieten enzo, we praten ook best wel veel.

Dit. Er zijn de laatste tijd trouwens wel veel leeftijdsverschiltopics, zeg.

Hoeveel topics over dit onderwerp gaan er nog komen?

TS, gebruik even google/zoekfunctie, je zult een heleboel topics hierover vinden.

Kan er alsjeblieft een algemeen HELP IS HIJ TE OUD topic komen?

Ten eerste ziet hij jou ook zitten. Het is namelijk dat jullie in een andere levensfase zitten. Want meestal vinden jongens van 21 meiden van 15 erg kinderlijk.

Als jullie elkaar echt leuk vinden moeten jullie er eens goed over hebben. Want jullie zullen veel negatieve reactie te gemoet komen mochten jullie echt wat krijgen. Er is altijd een kans van slagen natuurlijk maar goed.

Persoonlijk vind ik het niet echt kunnen. Ik en mijn vriend schelen 3 jaar en een beetje. Hij is 25 van juli en ik net 22

Als je 12 bent en je hebt met iemand van 14 of 15 noemen ze je een b*tch enzo, maar kijk maar als je ouder bent, bijv. hij is 36 en zij 34, dan is het niet veel.

Misschien ben je iets te jong voor zo’n leeftijdsverschil, maar kijk eens naar Patricia Pay, die is in de 60 en heeft met iemand in de 30. :flushed:

Inderdaad, er zijn de laatste tijd wel heel veel topics over dit onderwerp.

Topictitel mag niet in hoofdletters, let daar de volgende keer op!

Ik denk niet dat je Patricia Paay nou als het beste voorbeeld kunt nemen. Bovendien zit zij in een totaal andere situatie.

Verder, 21 en vijftien. Ik weet het niet, ik denk toch dat het niet helemaal gaat werken. Iedereen is natuurlijk anders, maar hij heeft zijn puberteit en alles wat erbij hoort al helemaal gehad terwijl jij net begint. Bovendien ga je sowieso een hoop shit over je heen krijgen als jullie wel wat krijgen.

Verder², weet je wel of hij jou leuk vindt? Anders maakt het natuurlijk helemaal geen reet uit dat er zes jaar tussen zit.

Er worden zo veel topics over leeftijdsverschil geplaatst. Mijn mening is altijd dat je dat het beste zelf kan inschatten. Met leeftijdsverschil is niets mis zolang de relatie gelijkwaardig is. (En het geen verschil is van zij is 14 en hij is 38, maar dat lijkt me duidelijk.)

Zijn jullie met dezelfde dingen bezig? Hebben jullie het leuk samen? Voel jij je gelijkwaardig en dus niet minder? Durf je voor jezelf op te komen en nee te zeggen wanneer je iets niet wil? Verwachten jullie dezelfde dingen van een relatie en van elkaar? Zijn je ouders het er mee eens? (Tot je achttiende heb je met dat laatste te maken)
Als het antwoord op alles ja is, vind ik dat het kan.

En ja hoor! We hebben nog zo’n topic…