Leeftijdscontrole H&M

Hai!

Ik weet dat dit eigenlijk in het H&M topic hoort, maar ik moet het binnen tien minuten echt weten.

Ik vroeg me af of ze streng controleren hoe oud je bent, aangezien ik 16 ben en je moet aanvinken dat je 18 of ouder bent voor je wat bestelt.

Kan ik dit wel gewoon doen?

Liefs

Tuurlijk mag dat. En anders zeg je toch dat je toestemming van je ouders hebt gekregen…

Ik zou toch oppassen, want ik had toen wel problemen gekregen toen er iets fout was met mijn bestelling en ze kwamen er achter dat ik niet 18 was.

Nu bestel ik altijd via mijn oma.

Nouja, het mag volgensmij niet.
Er staat namelijk: ‘Ik bevestig hierbij dat ik 18 jaar of ouder ben. Wij accepteren geen bestellingen van personen onder 18 jaar.’

dit hoort eigenlijk ik het h&m topic :grinning_face_with_smiling_eyes:

valse geboortedatum invullen. ze kunnen echt niet naar de overheid gaan bellen om te vragen of je wel echt zo oud bent als je zegt :slightly_smiling_face:

Heb ik ook gewoon gedaan hoor. Geen problemen mee gehad.

ik doe dat altijd gewoon. :’)

hmm nooit problemen mee gehad toen ik nog onder de 18 was…

Woon je bij je ouders? Dan zou ik toch voor de zekerheid je moeder of vader laten opgeven.

Ik ben een aantal keer gebeld dat de bestelling daardoor was geannuleerd, nu bestel ik via mijn moeders account.

Het probleem is dat het niet op mijn moeders naam kan, aangezien we bij de GKB zitten en de post wordt gecontroleerd zodat de rekeningen betaald kunnen worden.

bij mij gaven ze me pakketje nie aan de deur dus ik zou wel oppassen!!!

De keren dat ik bij H&M heb besteld was ik 15/16 en nooit problemen mee gehad.

Ik heb gewoon mijn eigen naam, met de geboortedatum van mijn moeder. Niet heel logisch, maar ach, wat maakt het uit.

gewoon doen, controleren ze echt niet

Toen ik nog geen 18 was, had ik ook een valse geboortedatum ingevuld. Nooit problemen mee gehad & naar mijn weten controleren ze het ook niet echt. Je moet wel uitkijken dat als je ze een keer aan de lijn krijgt (voor een vraag over je bestelling ofzo) dat je dan wel die valse geboortedatum gebruikt, ken nogal wat meiden die daardoor hun account zijn kwijtgeraakt.

oh shit, heb net mn geboortedatum ingevuld en nu net ik wil bestellen staat er dat ik 18 jaar of ouder moet zijn, pff geboortegegevens kan ik niet meer wijzigenn

zou ook wel raar zijn als je ineens jonger of ouders werd, spontaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

ot. ik heb gewoon 1991 ingevuld toen ik me inschreef. Als ze zouden checken… mijn zus komt uit 1991 haha.

Ik heb hier een keer echt een groooote fout mee gemaakt haha. Ik wilde H&M bellen omdat er een pakketje vreemd genoeg drie keer naar mij toe was gestuurd. Mijn account stond op naam van mezelf, maar met een andere geboortedatum. Dat was ik helaas vergeten. Dus aan de telefoon was een meneer die naar mijn gegevens vroeg. Ik met mijn domme hoofd was gewoon lekker beneden gaan zitten, dus ik zei dat ik snel even boven iets moest halen. Computer aangezet om mijn “neppe” gegevens op te zoeken, maar het duurde wel erg lang voor die man en hij vertrouwde het niet meer. Toen vroeg hij of ik eerlijkwilde zeggen of ik een andere geboortedatum had opgegeven, en dat gaf ik toen maar toe. Nou ja, toen werd mijn account geblokkeerd en nu heb ik samen met mijn moeder een account op haar naam. :’)

Haha als H&M hier controleert zullen er plots een hoop extra accounts worden geblokkeerd vrees ik :sunglasses:

Ik zou naar aanleiding van deze verhalen voor de zekerheid een familielid/vriendin vragen, misschien heeft iemand die je kent een account en dat je via hem/haar kunt bestellen en het geld dan overmaakt?

:heart: