leeftijds verschil?

Ik heb 3 maanden geleden een gesprek gehad met mijn vader over hoe oud mijn vriend zou mogen zijn… hij vertelde mij dat er maximaal 2 jaar tussen zou mogen zitten… Ik ging daar mee akkoord maar ja wat had ik te zeggen niks natuurlijk XD
Maar nu sta ik op het punt een relatie in te gaan met een jongen die bijna 19 is en ik ben zelf 16 zou hij hier een groot probleem van maken denken jullie?
xxx

Dat weten wij niet, moet je vragen.

Ik vind 16-19 over het algemeen ook te veel

Ik weet niet hoe steng je vader is, maar dat denk ik niet hoor.
Als hij ziet dat hij jou gelukkig maakt accepteerd hij het vast wel!

denk het niet…
en ik vind het niet zo veel…

Ik vind het leeftijdsverschil helemaal niet zo groot.

En hij zal het vast niet heel erg vinden… Het slaat trouwens nergens op dat hij niet meer dan 2 jaar met je mag verschillen. Het ligt net aan de persoon, en of jij er gelukkig van wordt. Onzin dus dat hij zo’n stom regeltje heeft verzonnen.

zou best kunnen hoor 2-3 jaar ouder of het 2 is of 3 maakt niet veel uit praat er eerst met je moeder over en laat haar het onderwerp starten naast je pa
success:)

Lijkt mij niet, 2 jaar of bijna 3, boeiah

ik vind gewoon goed leeftijd als nou groot verschil is dan is rede voor paniek

mijn ouders hebben zelf een leeftijdsverschil van 5 jaar, dus inderdaad jullie hebben gelijk hij moet niet zo zeuren:P
xxx

hij zou daar geen probleem van moeten maken… vind ik

mn ouder hebben een leeftijd verschil van 6 jaar dat is best veel

Ik zit binnen de normen van je ouders haha. 1,5 jaar verschil.
OT: Als je toch écht van elkaar houdt mag je -in mijn ogen- zulke grenzen overschrijden hoor.

Ik vind dat (bij mij dan) zijn leeftijd hooguit 3,5 jaar meer mag zijn, en hooguit een jaar minder (maar stiekem wil ik helemaal niet minder)
Maar hij is nu toch nog 18? Dus als je het nu verteld, dan is het 2 jaar:)

miss heel stom van me maar daar had ik nog niet aan gedachtXD

Als je ouders (of vader in ieder geval) hem mag, doet ie echt niet moeilijk over de leeftijd, denk ik dan.

ik vind het leeftijdsverschil heel erg meevallen hoor!

dat leeftijdsverschil vind ik hardstikke normaal? ;S

Ja ik vind het ook normaal, aangezien de meeste meisjes een paar jaar voorlopen op de jongens…

bij mij ook zo’n uhm bijna 2 jaar en het voelt niet vreemd ofzo

2 jaar is niks… Ik had het er laatst ook met mijn moeder over haar maakt het niet echt uit hoeveel jaar er tussen zou zitten… Ze zou wel schrikken als ik nú met een jongentje van 9 zou thuis komen ahahah