Leeftijd

Heeey,
Ik heb een vraagje, ik ben een meisje van 14 en ik vind een jongen heel erg leuk maar hij is 19 jaar😳 En ik denk dat hij mij ook leuk vind maar wat vinden jullie van het leeftijdsverschil enzo?

Xx

Je hebt deze vraag al gesteld in de topic ‘‘liefde & relaties slow’’ Maar nogmaals dit is mijn mening: Op die leeftijd is het best wel een groot verschil, maar ik weet niet hoe jij bent of hij. Zolang jullie het zelf niet erg vinden en jullie een klik hebben zou ik het proberen. Maar niets doen wat jij zelf niet wil. Maar dit kunnen wij niet voor jou beslissen.

5 jaar is op je 14e best een groot verschil, qua leeftijd zit je in een hele andere periode.
Doe in ieder geval rustig aan en doe niks waarbij je je niet goed voelt, als het wel goed voelt probeer dan nog rustig aan te doen qua stappen zetten zodat je zeker weet dat het goed is.
Als hij je echt leuk vind heeft hij alles voor je over zodra hij weet dat je hem ziet zitten :slightly_smiling_face:

Het is wel een groot verschil.

Ik vind dat een ziekelijk leeftijdsverschil voor iemand van 14.

Niet echt een goed idee.

Te groot. Als jij nou 19 was en hij 24 was het anders. Je zit in een totaal andere fase in het leven.