Leeftijd vriendje

Ik ben 14, bijna 15.
En hij is dit jaar 17 geworden.

Ik 17 hij 16, maar we schelen maar een paar maanden. Het is nergens aan te merken.

ik ben 16, hij 18

maar mijn grens is tot 23 ongeveer. of hij moet heeeeel leuk zijn

Ik ben 19 en wil het liefst iemand die minimaal 22/ 23 is. Hier heb ik helaas niets over te zeggen natuurlijk.
Ik wil geen ‘‘jongen’’ meer, ik wil een ‘‘echte man’’… En misschien moet ik dan wel op zoek gaan naar nog een oudere leeftijd dan 22/ 23.

is ook wel een goed uitgangspunt… alleen als ik het uitreken, bijvoorbeeld met 14 (ik ben nu 14)… de heflt van 14 = 7… en 7+7 = 14.
dus dan is mijn minimumleeftijd 14 en maximumleeftijd… 20? :thinking: haha, ik heb nog nooit een vriendje gehad, maar ik zou ook zeggen, max. 4 jaar verschil. achja. zolang je maar gelukkig bent!!

Ik ben zelf 15 en mijn vriend is 19… veel vervelende reacties gehad, maar ik ben gelukkig :slightly_smiling_face:

Ik ben 19 en m’n vriend ook :slightly_smiling_face: hij is welgeteld 21 dagen ouder dan ik.

vind ik wel een hele goeie ^^

ben nu 15 en mijn vriend is 16(bijna 17) ongeveer 1 driekwart jaar zit er bij ons tussen.
ik vind met de leeftijd nu dat hij 15 moet zijn en niet ouder dan 19 tenzij die echt heeeel leuk moet zijn :slightly_smiling_face:
mjaa nog 3 maandjes en ik ben 16 :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Ik ben 21 en mijn vriend is 25

Ik ben net 18 en hij word over een maandje 19, dus niet echt een verschil. Toen ik 15 was had ik het iets met een jongen van 20, dit verschil vond ik wel groot toen der tijds. Want hij ging al heel veel uit en ik toen nog niet, daar kwam ik best laat mee. We vonden allebei dat het niet werkte dus hebben we er maar een punt achter gezet.
Maar leeftijdsverschil is helemaal niet erg, als je er maar achter staat en er geen problemen mee hebt en je ouders ook niet :wink:

Maximaal 5jaar ouder ,
ik ben bijna 16 , mn vriend is net 18

Hij is 19 en ik 15. Maar ik wordt bijna 16:)

De jongen die ik leuk vind is 15 en ik ben 14 (wordt pas 15 in januari). Hij zit een jaar hoger :] Ik vind het et een goed verschil n.n

Volgens mij bestaat dit topic al.

Jonger dat weet ik eigenlijk niet. Liever niet veel jonger, ik woon net op mezelf en studeer. Als een jongen jonger is dan ik dan heeft hij een heel ander leven en ik ben bang dat je dat toch wel merkt. Hoeveel ouder maakt mij niet zoveel uit, liever niet meer dan 8 jaar. Maar je kunt er toch weinig aan doen als je de ware tegen komt:p T verschilt waarschijnlijk per relatie.

HAHAHAHHA :smirk:

Ik ben 15, en mijn vriend nu 19, we schelen euhm, 4 jaar en 16 dagen, soms wel wat ruzie’s dankzij mijn jaloersheid hihi, maar verder merk ik het leeftijdsverschil niet… toen ik hem ontmoette was ik 14 en hij 18.

Ik ben 18 en mijn vriend 22.

Het is inderdaad moeilijk om ergens een “maximum-leeftijd” op te stellen. Alhoewel ik 6 jaar wel een groot verschil is als de een nog onder de 16 is. :wink:

op me 14e heb ik 8 maanden iets gehad met iemand van 25.
is uiteindelijk niet uitgegaan vanwege leeftijd, of dat hij andere behoeftes had.
Ik vind leeftijd echt niet belangrijk, maar met iemand van 25 zal ik niet snel weer iets beginne.

ik ben 13 en mijn vriendje is 15 geworden…