Leeftijd vriendje

Ik had een vriend van 30 toen ik 16 was. Was erg groot verschil ging heel lang goed, maar ik was z’n 2e liefde zeg maar… Hij ging namelijk eigenlijk liever aan z’n boot werken dan met mij iets leuks doen…
Heb nu een vriend van bijna 21 en ben zelf 18 dus dit is veel beter… en zo voelt het ook… Het ligt er dus aan hoe diegene is en wat je van elkaar vind. Maar let wel op dat je alles kan vertellen tegen elkaar. Zo niet, is het niet de gene naar wie je op zoek bent…

Ik stem het maar een beetje op mn ouders af, die zijn nog bij elkaar en tussen hen zit 7 jaar. Ik nu als 15 jarige met een 22 jarige, naja als je verliefd bent, who cares. x’)

ik heb geen vriendje, maar ga geen grens voor mezelf opstellen. je kan nu wel zeggen van ‘hij mag max 5 jaar ouder zijn’ maar voor hetzelfde geld is hij 10 jaar ouder en ben je zielsgelukkig. het hangt bij mij echt van de klik af.

Ik ben 20, de jongen die ik date 25.

Ik vind zelf de ‘helft van je eigen leeftijd + 7’ (vb. als je twintig bent is jouw ‘minimumleeftijd’ 17 en jouw ‘maximumleeftijd’ 26) een goed uitgangspunt, al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.

Ik ben 19, mijn vriend 22. Vind het prima zo.

Ik ben 16 en mn vriend is 20.

ik vind nu maximaal 19/20 en minimaal 16
(want ben nu 16)
maar ik vind dat leeftijd niet veel uitmaakt
als het goed klikt

Hmm… moeilijk. Ik wil het liefst een jongen die ouder dan mij is (ben net 17 geworden), hij mag niet te veel van leeftijd verschillen. Dit is wat ik het liefst zou hebben, maar liefde heeft voor mij geen grens (zolang er geen groot leeftijdsverschil is).

Maximaal 6 jaar en hij moet niet jonger zijn dan ik.

Ik ben 19 en mijn vriend is 24 :slightly_smiling_face:. Hij wordt over 2 maanden 25. We schelen bijna zes jaar, en het gaat enorm goed.

Ik denk er zelfs nooit aan, aan ons leeftijdsverschil.

Ik ben 18 hij 20
Het is wel eens leuk een vriendje te hebben van " ongeveer " mijn leeftijd
andere vriendjes waren altijd veel ouder x

Ik ben 16 en hij is 32 :$:$:$:$
LEEFTIJD IS MAAR EEN GETAL!

nee ok. heb er geen.

Ik vind een jaar jonger dan ik het meest ideale.

meeste van mijn vriendjes waren 1 tot 2 jaar ouder… Ik heb maar één vriendje gehad die jonger was ( haha maar een paar dagen :stuck_out_tongue: )

Mijn vriend is 20 en ik ben 19

Geen idee, zolang het maar klikt.

Ik ben 17 en over 2 weken ben ik 18
Mijn vriend is 21 en in januari 22
Persoonlijk vind ik wat oudere vriendjes leuker, dus ik ben blij met onze leeftijden haha!

het liefst min. 1,5/ 2 jaar ouder dan mij.

?

Mijn exvriendjes waren 3 en 4 jaar ouder, mijn huidige vriend is maar 1 jaar ouder…
En merk weinig verschil moet ik zeggen.
Heb geen limiet, maar alles boven de 24 klinkt oud (ben zelf 18).

Ik ben 17 en hij is 21. Hij is 4.5 jaar ouder.