hey allemaal! ik wil even echte serieuze antwoorden… ik ben 13 en heb een relatie met een jongen van 17. klinkt misschien voor sommige gek, maar ik wordt veel ouder ingeschat dan ik ben ( komt meerendeels doordat ik met alleen maar oudere ben opgevoed) ik heb dus nu een klein ding dat me zit… ik word 19 april 14 en mijn vriend wordt 20 april 18. hij zegt alleen dat hij dan liever geen relatie wil omdat hij bang is dat mensen en /of ouders dit erg gaan vinden omdat hij dan “ volwassen “ is en ik nog maar een puber. ik vind dit zelf echt zoo verselijk want we vinden elkaar ook gewoon serieus leuk. ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden… hebben jullie advies over wat kzou moeten doen? want anders moet ik wachten tot ik 16 ben om legaal weer een relatie te hebben met hem. maar 2 jaar zonder hem lijkt me zo erg.
xx
( dankje wel voor de reacties maar we hebben gepraat en het boeit niet meer! de rede dat hij niet verder durfde dan is omdat hij van Marrokaanse afkomst is en dus Moslim is. en de Islam is streng met vriendinnetjes dus dat was eig het grooste probleem, sorry dat ik dat eerst niet had vermeld !!)