Leeftijd seksshop?

Een vriend van me wordt 18 en hij heeft het echt altijd over seks dus willen we iets grappigs halen uit de seksshop. Maar we zijn allemaal nog geen 18, en iemand zei dat er een leeftijd gebonden is aan dat soort winkels?

18 maar de love company doet er niet moeilijk over. maar een echte sex winkel is altijd 18

Hm, die zit hier nergens in de buurt -.-
Op internet bestellen willen we ook niet want dan krijg je zoiets thuisgestuurd en als je ouders dat open maken kun je lullen wat je wil maar dat geloven ze toch niet -.-

bij expo heb je ook een soort sex spullen ? misschien dat een idee?

Ohja, dat is best een idee :slightly_smiling_face:
Hebben ze daar veel?
Kan me alleen van die dobbelstenen of handboeien herrineren.

Ik zou gewoon tegen je ouders zeggen: Ik ga een ‘… (weet ik veel wat)’ voor naam kopen, dus ga niet raar kijken als er een vaag pakketje komt.

Dat kunnen mijn ouders echt niet waarderen… Misschien kan ik t een van mn vrienden aansmeren xD

wat je ook kan doen. het pakketje op sturen naar die vriend van je. en dan laten openmaken wanneer hij jarig is.

Zijn er geen online shops die met van die afhaalpunten werken? Dat je 'm bij een winkel of iets dergelijks laat bezorgen?

Bij de Expo hebben ze wel meer dingen hoor. Zou gewoon even gaan kijken !

Stond me laatst nog te bedenken dat ze behoorlijk ‘ver’ gingen voor een gewone winkels waar kindjes van alle leeftijden rond huppelen.

Bij de expo hebben ze best veel van die dingen :wink:
stripmokken of mokken met borsten etc
fluffy handboeien
dildo’s
dobbelstenen
zo’n borat ding IEUW
en nog allemaal van die massagespullen etc.

by mij in de buurt is er 1je waar op staat dat die vanaf 16 is, maar hij ziet er niet echt betrouwbaar uit, je ziet een paar posters in de etalage en verder kan je niet naar binnenkijken, ook zittie in eenofander achtersteegje

Bij de Christine le Duc doen ze er ook niet moeilijk over, ik mocht daar gewoon naar binnen en ik ben 14.

Bij de Etos heb je ook seksspullen…

18+ maar zolang jij serieus staat te kijken en iets koopt doen ze echt niet moeilijk :slightly_smiling_face:

Volgens mij kun je veel dingen ook thuis laten sturen in een neutrale verpakking!

Ze doen daar écht niet moeilijk over zolang je maar serieus doet. En beter als maar één of twee mensen naar binnen gaan. En bij de expo en home essentials heb je ook altijd bepaalde dingen, indeed.

[i]varkenskind sorry misschien ligt het aan mij,
maar wat zocht een 14jarige in een seksshop?

vat het niet verkeerd/neerbuigend op hoor,
maar op die leeftijd ga je toch niet opzoek naar dingen
“om je seksleven op te beuren”

nogmaals;
vat t niet verkeerd op,
en misschien ben ik wel “ouderwets” hierin ofzeu

even ontopic,
ik denk 18,
maar misschien dat t geen problemen geeft?[/i]

Je hoeft niet zo voorzichtig te reageren hoor, zeg gewoon wtf deed je daar als 14-jarige. Ze gaat heus niet dood.