Leeftijd, kan dit?

ik heb een soort scharrel iets, ken m niet lang hoor maar t kan ooit wel wat worden. maar het probleem is dat we 7 jaar verschillen, ik ben 17 hij 24. we worden allebei nog een jaar ouder dit jaar. kan dit? of ja… k bedoel 7 jaar is niet niks

Zelfde leeftijden als wij hadden toen wij iets met elkaar kregen. Het ligt helemaal aan hoe jullie zijn en of jullie het erg vinden en in hoeverre jullie het erg vinden in verschillende levensfasen te zitten

Ik denk dat je omgeving het niet accepteert en dat vind ik opzich wel logisch. Jullie zijn beide in een totaal andere levensfase.

Ik had dit overigens ook met een goede vriend van me, we hebben een paar keer seks gehad en daar bleef het bij. Daarna weer vrienden geworden omdat het leeftijdsverschil gewoon véél te groot is…

Dus nee, ik vind het niet echt kunnen.

Ik vind t wel kunnen

Van mij mag je ook

Op zich is dit heel normaal hoor, als jullie jullie goed voelen bij elkaar zie ik geen reden waarom het niet zou lukken!

Je wordt toch 18 volwassen genoeg om te beslissen met wie je wil fuck de rest. Maar in mijn geval ik ben 14 en mijn crush 18 we worden allebei 1 jaar ouder is dat anders :’(

kan best hoor :slightly_smiling_face:

Je kunt het altijd proberen toch? Probleem kan zijn dat je allebei in een compleet verschillende levensfase zit, maar daar kom je vanzelf wel achter.

Ik heb het zelfde probleem, gewoon doorzetten,nouen dat hij meer ervaring heeft, daar kun jr van leren :wink:
En als het echt niks word, kun je geen spijt hebben dat je het niet deed

Tuurlijk, als het goed klikt dan kan het!

Als jij op de middelbare school zit en hij werkt al bijvoorbeeld zou ik het niet doen
Maar als jullie allebei studeren is het helemaal prima

Dit. Vind t best kunnen.

ik doe mbo, hij werkt…

Ik vind het best kunnen, het was anders geweest als jij 13 was geweest en hij 20, maar 17 en 24 kan wel.

Jaa dat kan echt wel hoor! :slightly_smiling_face:
Maar het is ook hoe jullie beiden voor elkaar zijn.

Een vriendin van mij had toen ze 15 jaar was met een gozer van 26. Dat was echt gewoon te ernstig…

Ik b3n ook 17 en mn vriend 24 en al ruim half jaar happy samen.
Het ligt aan karakter niet aan leeftijd

hij zei ook dat ik me niet gedraag/uit zie als een 17 jarige. hij dacht namelijk eerst dat ik 19 was.
maar ik moet het nog allemaal aanzien enzo haha, ik denk alleen dat me moeder t niet zo zal waarderen hoe hebben de meiden dat gedaan hier met een oudere vriend?

Ik heb t toen gewon verteld… maar ik wist dat mijn ouders niet moeilijk zouden doen aangezien hun leeftijdsverschil groter is.