Leeftijd + Hoeveel Kleedgeld

ik weet dat er al een topic was over kleedgeld maar dat ging niet echt over hoeveel.

Maar ik vroeg me dus af hoeveel kleedgeld jullie krijgen. :slightly_smiling_face:
Bij deze: hoe oud ben je en hoeveel kleedgeld krijg je per maand ?

ik zal zelf maar beginnen haha :flushed:
ik ben 13 en krijg 60 euro kleedgeld en 20 euro zakgeld per maand. hoef jassen, schoenen, ondergoed, verjaardagen en schoolspullen niet hiervan te betalen(:

Dan heb je weinig te klagen haha.

haha nee ik klaag ook niet, pure nieuwsgierigheid (:

Ik ben nu 20 en heb nooit kleedgeld gehad. Ik werkte al op vrij jonge leeftijd.

ik ben 14 en krijg €50 per maand,
maar ik hoef dan mijn schoolspullen/jassen/schoenen/ondergoed niet zelf te betalen. :grinning:

x

damn jij krijgt veel zakgeld. ;o
haha

16 ; Momentaal 160 per maand, maar aangezien ik bijna wegga, ga ik maanden geen geld meer krijgen.

30 euro kleedgeld per maand, 17 jaar.

Ik kreeg van m’n 13e tot m’n 16e €50 kleedgeld en €25 zakgeld per maand. Toen ik 16 werd mocht ik fijn zelf voor m’n geld gaan werken.

Ik ben 17 en krijg 80 euro kleedgeld op mijn lopende rekening en 25 euro ‘zakgeld’ op mijn spaarrekening. Hoef kapper, winterjas en goede schoenen niet zelf te betalen. Maar als het wel zou moeten, heb ik daar geen probleem mee. Paar dagen geleden stond mijn moeder er ook op dat ze het geld van de kapper terug wilde betalen. Tja… haha.

15 jaar, 100 euro voor alles (huidverzorging, make-up, kleding, kadootjes, sparen, beltegoed, uitjes, ov) Ik hoef er geen schoolspullen van te kopen. Ik krijg per jaar een paar schoenen en een jas. Dat moet ik dus afwisselen, ene jaar zomerschoenen en winterjas andere jaar andersom…

Slotje: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/hoeveel-kleedgeld-zakgeld-en-salaris-krijg-jij-2-229758.0.html