Leeftijd eerste zoen?

Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend, en sommige mensen kunnen hier nog wel eens een beetje lacherig over doen, en daarom schaam ik me er wel een beetje voor. Ik vroeg me af: op welke leeftijd heb jij voor het eerst gezoend?

Niet voor schamen, is niets raars aan.
Ik was ook 15 trouwens.

Maar dit mag in het algemene zoentopic.

je bent 15… jouw tijd komt nog wel.

er zijn hier al topics van trouwens

Ik was 13 jaar en zat in de eerste klas, is nu iets meer dan 3 jaar geleden…

Schaam je niet, beter even wachten en zoenen met iemand die je echt leuk vind dat met een random guy :wink:

Ik was ook 15, niks om voor te schamen. Ik dacht ook dat het er tot mn 18de nog niet van zou komen en toch gebeurde het :flushed: dussss niet druk om maken!!!

Ow sorry ik ben net nieuw

ik was 13 geloof ik… tja jong geleerd oud gedaan zeggen ze :stuck_out_tongue:

Ik was 3 maanden 16 toen ik voor het eerst heb gezoend. Iedereen was altijd heel erg verbaasd dat ik nog nooit gezoend had omdat ik er gewoon leuk uitzie. Maar dat slaat eigenlijk nergens op, want ik had daarvoor nog nooit iemand ontmoet waarmee ik echt zou willen zoenen. Het is niet alleen dat iemand met jou moet willen zoenen maar ook andersom en dat vergeet bijna iedereen.
Toen ik 13/14 was en andere meiden begonnen met zoenen voelde ik me altijd heel erg stom en ik had het gevoel dat het ook moest gaan gebeuren. Je kan beter iets langer wachten dan dat je het doet door groepsdruk en dat je er later spijt van krijgt. (Dat is ook niet het einde van de wereld natuurlijk, maar het is leuker als je er geen spijt van hebt.)
Je hoeft je er echt niet voor te schamen, want als je dat doet dan reageren mensen om je heen anders dan wanneer je er luchtig over doet en zegt dat het er nog nooit van is gekomen.

Ik was 17 toen ik voor het eerst echt zoende en all the way veel later.

Helloo

Ik ken je gevoel ik ben 16 en ben zo groen als mogelijk (nooit gezoend nooit relatie etc). Iedereen vind dat zo bijzonder en ik word daar gek van, dat ik nog niet gezoend heb boeit met niet echt. Wel dat mensen daar verbaast over zijn, en dat dan ook 100en keren uitspreken.

Ik ben 20 en sta even ver als jij. :wink: Zolang jij geen dingen doet waarvan je achteraf spijt krijgt, is daar volgens mij niks mis mee.

Ik was net 20 en vond het vreselijk.

Ik was twaalf toen ik gezoend heb en ik ben ook op mijn twaalfde ontgroent. (Toch wel beetje spijt)

Ik ben 14 en heb ooit nog nooit gezoend en voorlopig hoeft het voor mij nog niet (het zou natuurlijk leuk zijn maar het hoeft niet) maar laatst hoorde ik iemand op school zeggen: ik ben dertien en ik heb nog steeds niet gezoend. Toen had ik wel ff een wtf momentje.

Ik was 12.

Ik was 14. Toendertijd had ik ook iets van ‘super laat, ben de enige nog, blabla’. Nu jaren later achteraf gezien had het van mij nog wel later gemogen.

Ik was 18, en schaamde me er van te voren ook voor. Naderhand snapte ik totaal niet meer waar ik me al die tijd zo druk over had gemaakt.