leeftijd dragen string??

vanaf 13 ofzo…, nu draag ik niets anders meer, ze zitten zo fijn, vind boxers juist irritant…

Mijn eerste was in de 1e klas.
Ik heb nog wel wat strings maar als ik er een aan doe, doe ik er altijd een boxershort overheen.

.__.

Ik heb geen idee, maar draag ze nog steeds.

Ik was 14 ofzo.
Maar vind het niet zo fijn, dus heb het niet zo vaak aangehad.
Nu draag ik andere dingen.

hoe hebben jullie die dan gekocht ?
“zeg mama, zullen we is om strings gaan vandaag?”
“mam, mag ik een string kopen (: ?”
“mam, wil je strings voor me kopen?”
“mam, mag ik strings gaan dragen?”
sneaky kan je et ook niet doen, want ze komt ze tegen in de was ;p.

ik denk 12/13 jaar, draag ze nog steeds en ik heb ze van de markt, hema, H&M en eentje van de livera =)

Gewoon als je gaat winkelen met je mam naar een H&M (bijv) gaan en een string pakken en vragen of je 'm mag hebben. Like je moeder heeft vast ook wel strings, zo’n big deal is het niet.

& anders met vriendinnen ofzo?

14 jaar ofzo?
Zat volgens mij bij een bh die ik toen kocht. En ja ik draag ze nu eigenlijk altijd, vind het fijner dan zon enorme lap stof haha, en je ziet t niet onder kleding. Dat is eigenlijk mijn voornaamste reden, vind het zo stom uitzien als een onderbroek doorschijnt.

Ik heb nog nooit een string gedragen wil er denkl ik binnekort wel een kopen. Maar heb altijd gedacht dat het niet fijn zit. Draag altijd een boxer of slipje

Ik draag ze nu nog niet eens (bijna 15 xD)
Zie er het nut niet van in. Niemand gaat ze zien bij mij, ze zitten niet lekker, en ze steken dan zeker weten boven mijn skinnyjeans uit.

Haha xD Mijn moeder draagt dus géén strings. Was er een keer met haar over haan het praten:

“heb jij eigenlijk strings?”
“Ik heb al genoeg onderbroeken die per ongeluk mijn kont inkruipen. Dan hoef ik het niet ook nog eens expres.”

Duidelijk :stuck_out_tongue:

Ik vind de tijd om een string te beginnen te dragen als je vorm begint te krijgen… borsten én heupen bedoel ik dan he… ik begon strings te dragen in de 2e of 3e ofzo… ik háát onderbroeken, ik draag alleen maar strings en tanga’s… ik vind ze fijn en ik voel me er sexy in (:

dat heb ik dus ook maarja ik zelf droeg het al toen ik een jaar of 11 was ik heb 3 oudere zussen en die dragen het ook allemaal en ik heb nog een hele jongen moeder toen ze haar eerste kind kreeg was ze 19 en nu is ze nog steeds best wel jong voor een moeder dus zij stelde het zelf voor want zij draagt het eigenlijk ook altijd dus ik had er niet zo veel moeite mee en ik heb eigenlijk ook niet anders dan strings…

Ik heb er 1 van de H&M, die heb ik gekocht toen k 13 was ofzo. Nja, ik hou toch meer van hipster van divided x3

Waarom vraag je dit eigenlijk?

Hahaha ;p
ik heb ze voornamelijk van de hema en laatst ook nog 2x5 van de primark gekocht (ik kwam er bij de kassa pas achter dat ik die in mijn mand (of wat het was) had gegooid)

vanaf mijn 14e of zo? vond ze alleen in 't begin irritant zitten en had ze daarom niet zo veel aan. sinds 3 jaar draag ik haast alleen maar strings.
ik koop ze bij de hema, v&d en bij de h&m.
wanneer je strings wil dragen kan je het vragen aan je moeder van: mam mag ik strings. of je kan ze met vriendinnen samen kopen. wanneer je dit laatste doet kan je wanneer je thuis komt zeggen: kijk mam hoe leuk/sexy weet ik veel xD
wanneer je moeder er op een 1 of andere manier tegen is kan je de argumenten: strings zijn vaak goedkoper (er zit natuurlijk minder stof aan xD) strings staan mooier onder een strakke broek, vriendinnen dragen ze ook (wanneer je moeder hier niet in trapt kan je er ook van maken: iedereen uit de klas draagt ze xD )

Ik heb vanaf mijn dertiende strings voor volleybal (de randen van een onderbroek zie je zo door zo’n strak broekje heen) en vanaf mijn vijftiende draag ik ze iedere dag.